از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84763

83 بازدید

به گزارش روز جمعه خبرنگار دانشگاه خطرنگار، این دستورالعمل بر اساس ضرورت بازنگری و بررسی مجدد جوانب به منظور رفع مشکلات احتمالی و کاستی ها، تدوین و به دانشگاه ها ارسال شد.تا زمان جمع بندی نظرات دانشگاه ها در مورد دستورالعمل جدید، دستورالعمل پیشین که تیرماه ۹۴ تصویب و ابلاغ شد همچنان لازم الاجرا است.بر […]

به گزارش روز جمعه خبرنگار دانشگاه خطرنگار، این دستورالعمل بر اساس ضرورت بازنگری و بررسی مجدد جوانب به منظور رفع مشکلات احتمالی و کاستی ها، تدوین و به دانشگاه ها ارسال شد.
تا زمان جمع بندی نظرات دانشگاه ها در مورد دستورالعمل جدید، دستورالعمل پیشین که تیرماه ۹۴ تصویب و ابلاغ شد همچنان لازم الاجرا است.
بر اساس بخش هایی از دستورالعمل سال ۹۴، قدمت ساختمان سراهای دانشجویی غیردولتی از تاریخ صدور پروانه ساخت نباید بیشتر از ۱۸ سال باشد و برای ساختمان های بیش از ۱۸ سال ارائه تاییدیه کارشناسی رسمی دادگستری یا نظام مهندسی، الزامی است.
در صورت استیجاری بودن خوابگاه، میزان ودیعه دریافتی از مجموع دانشجویان ساکن در خوابگاه نباید بیش از میزان ودیعه ای باشد که خوابگاه دار به مالک پرداخت کرده است.
خوابگاه دار مکلف است نرخ اجاره بهای مصوب و تمام قوانین و مقررات را در معرض دید دانشجویان قرار دهد و یک نسخه از نرخ نامه مصوب و قوانین را به امضا و تایید دانشجو برساند.
بر اساس این بخشنامه، سکونت افراد غیردانشجو در ایام تقویم اسکان در محیط خوابگاه ممنوع است.
در صورت نیاز به ورود ناجا به داخل خوابگاه، خوابگاه دار موظف است با هماهنگی معاونت دانشجویی یا مدیر حراست دانشگاه با ناجا همکاری کند.
یادآور می شود، طبق اعلام ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اکنون ۳۲۰ خوابگاه غیردولتی با مجوز این صندوق در کشور فعال است و دانشجویان در آنها اسکان دارند.
**۹۴۹۲** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


صندوق رفاه دانشجویان


خوابگاه های غیردولتی


سرای دانشجویی

نظرات بسته شده است.