از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84747

64 بازدید

رسول بابازاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ‘نه باران بند می آمد نه گلوله’ حکایتی شیرین از واقعه ای تلخ بوده و پیرامون زندگی بزرگمردی به نام ‘اسماعیل پیام’ که برای همه اهالی یک منطقه در نقده عنوان ‘دایی اسماعیل’ را دارد، نگاشته سده است.وی بیان کرد: این رمان توسط […]

رسول بابازاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ‘نه باران بند می آمد نه گلوله’ حکایتی شیرین از واقعه ای تلخ بوده و پیرامون زندگی بزرگمردی به نام ‘اسماعیل پیام’ که برای همه اهالی یک منطقه در نقده عنوان ‘دایی اسماعیل’ را دارد، نگاشته سده است.
وی بیان کرد: این رمان توسط انتشارات خوبان منتشر شده و قهرمانی را به خواننده معرفی می کند که جنگ او را از میان گندمزارها و خوشه های طلایی گندم به میدان نبرد کشاند و از یک مرد ساده روستایی یک اسطوره رشادت ساخت.
به گزارش خطرنگار، ‘رویا شاه حسین زاده’ چندی پیش جایزه بین المللی شعر فجر را از آن خود کرد و ‘سرو بلورین’ بزرگترین جشنواره ادبی ایران را به خود اختصاص داد.
رویا شاه حسین زاده متولد سال ۱۳۵۶ شمسی در شهرستان ارومیه و از نویسندگان و شاعران برجسته استان است که بیش از این چند عنوان کتاب از جمله آخرین مکتوب عاشقانه من، قرمز همیشه انار نیست، آوازی برای یک آدم آهنی از او چاپ و ‌منتشر شده است.
۸۱۳۵/۲۰۹۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


انتشار کتاب


ارومیه

نظرات بسته شده است.