از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84715

43 بازدید

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی فعال شدن بخش های تدارکاتی در قالب تجهیزات و وسائل مورد نیاز کاروان ورزشی ایران را بسیار مهم بر شمرد و گفت: فراخوان طرح لباس فرم کاروان ورزشی ایران، ابتدای سال آینده آماده می شود و بعد از این اعلام فرصت ۱۶ ماهه […]

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی فعال شدن بخش های تدارکاتی در قالب تجهیزات و وسائل مورد نیاز کاروان ورزشی ایران را بسیار مهم بر شمرد و گفت: فراخوان طرح لباس فرم کاروان ورزشی ایران، ابتدای سال آینده آماده می شود و بعد از این اعلام فرصت ۱۶ ماهه برای سفارش و دریافت لباس های فرم داریم. بعد از تایید طرح، لباس ها توسط یک شرکت داخلی تامین و تولید خواهد شد.
وی ارتباط مستمر با کمیته سازماندهی بازی های المپیک را به عنوان یکی از محورهای مهم وظایف سرپرست کاروان دانست.
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو برگزاری جلسات منظم و هدفمند با فدراسیون های در حال کسب سهمیه را هم مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: این جلسات فعلا برای کسب سهمیه است و بعد از کسب سهمیه ها در راستای پشتیبانی و تدارک قوی استمرار پیدا خواهد کرد.
سجادی گفت: فدراسیون ها برای شرکت در رویداد مهم المپیک به لباس های تخصصی هم نیاز دارند که این مهم با برنامه ریزی فدراسیون ها انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه هم وجود نخواهد داشت.
ورزشی ** ۱۵۲۸ **۲۰۲۴

انتهای پیام /*


ورزش


سجادی


کارون ورزشی ایران ا


المپیک ۲۰۲۰

نظرات بسته شده است.