از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84639

78 بازدید

به گزارش خطرنگار، رضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و پیکان تهران افزود: فرکی مربی متفکری است اما اجرای تفکرات او در پیکان احتیاج به زمان دارد و ما سعی داریم از این زمان به خوبی استفاده کنیم و مقابل این تیم پیروز شویم.وی خاطرنشان کرد: در […]

به گزارش خطرنگار، رضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و پیکان تهران افزود: فرکی مربی متفکری است اما اجرای تفکرات او در پیکان احتیاج به زمان دارد و ما سعی داریم از این زمان به خوبی استفاده کنیم و مقابل این تیم پیروز شویم.
وی خاطرنشان کرد: در بازی‌های گذشته ۷ امتیاز کسب کرده‌ایم که اگر ۲ امتیاز بازی با سپیدرود را هم از دست نمی‌دادیم جمع امتیازهای مان در نیم فصل دوم ۹ امتیاز بود.
وی با بیان اینکه پیکان می‌خواهد خودش را از فشار آزاد کند، ادامه داد: این شرایط کار ما را سخت خواهد کرد ولی شرایط فوق به ما انگیزه می ‌دهد تا با قدرت بیشتری به میدان برویم و همچنین امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.
مهاجری در خصوص حضور هواداران سبزقباهای تبریز در ورزشگاه گفت: ما همه تلاش‌مان را می ‌کنیم که یک تیم ستاره‌ پرور باشیم و در پایان فصل ستاره‌های خوبی به فوتبال تبریز و ایران معرفی کنیم، همانطور که کنعانی ‌زادگان را احیا کردیم و به تیم ملی رساندیم و وی در جام ملت‌های آسیا هم عملکرد خوبی داشته است.
وی در واکنش به این سوال که چرا اجازه نداده است تا کنعانی ‌زادگان به تراکتورسازی برود یا اینکه خود این بازیکن نخواست این اتفاق بیافتد، گفت: کنعانی ‌زادگان یکی از بازیکنان خوب تیم ما بوده و برای نتیجه گرفتن به چنین بازیکنانی نیاز داریم.
مهاجری با اشاره به اینکه انتظار تبریزی ها این است که هر دو تیم نتایج آبرومندانه در لیگ برتر کسب کنند، خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل پیمان بابایی، احمد موسوی و توحید غلامی را از دست دادیم اما خوشبختانه با بازیکنانی که گرفتیم شرایط مان بهتر شد.
مهاجری با اشاره به اینکه سالاری مصدوم است و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد این بازیکن هر چه زودتر بهبودی خود را پیدا کرده و در خدمت تیم باشد.
به گزارش خطرنگار، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پیکان تهران فردا جمعه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.
۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ برتر


تبریز

نظرات بسته شده است.