از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84618

87 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، علی لاریجانی این مطلب را در جلسه علنی روز پنجشنبه مجلس و در پاسخ به تذکر بهروز نعمتی نماینده مردم تهران درباره گرانی قیمت خودرو بیان کرد و اظهار داشت: کمیسیون صنایع مسئول پیگیری این موضوع است. وی ادامه داد: عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع هر چه سریعتر برای بررسی […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، علی لاریجانی این مطلب را در جلسه علنی روز پنجشنبه مجلس و در پاسخ به تذکر بهروز نعمتی نماینده مردم تهران درباره گرانی قیمت خودرو بیان کرد و اظهار داشت: کمیسیون صنایع مسئول پیگیری این موضوع است.
وی ادامه داد: عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع هر چه سریعتر برای بررسی این موضوع جلسه ای را بگذارد و آن را پیگیری کند.
بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم تهران در تذکر خود اظهار داشت: در روزهای اخیر قیمت برخی خودروها به شدت افزایش پیدا کرده و مجلس هم تصمیم خاصی در این خصوص نگرفته است.
وی خطاب به لاریجانی گفت: پیشنهاد من این است کمیسیون های صنایع و معادن و اصل نود را مامور بررسی موضوع کنید زیرا یک مشکل و معضل جدی است.
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس نیز در تذکری گفت: آقایان که هلی کوپتر نمی سازند چرا روز به روز کیفیت خودرو پایین تر و قیمت آن بالاتر می رود.
وی با بیان این که قیمت خودرو رها شده است، اظهار داشت: انگار آنها به قیمت بالگرد می رسد، خواهش من این است که وزیر صنعت کمتر شعار درمانی کند و به این مساله ورود جدی کند.
به گزارش خطرنگار، بازار خودرو در هفته های اخیر با جهش قیمت انواع خودروها بویژه تولیدات داخلی مواجه بوده و حتی دو خودروساز بزرگ که اقدام به فروش فوری محصولات خود کرده اند، خودروها را با نرخ هایی نزدیک بازار آزاد عرضه می کنند.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸*۲۰۲۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


بودجه

نظرات بسته شده است.