از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84410

104 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از دبیرخانه همایش، این نشست پنجم اسفندماه در مرکز همایش‌ های اسناد کتابخانه ملی ایران و ششم اسفند ماه نیز در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی در تهران برگزار می شود.نخستین همایش ملی «ارتباط علوم انسانی، تولید و صنعت»، با هدف پیوند دانشگاه و صنعت و تجمیع دانش […]

به گزارش روز پنجشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از دبیرخانه همایش، این نشست پنجم اسفندماه در مرکز همایش‌ های اسناد کتابخانه ملی ایران و ششم اسفند ماه نیز در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی در تهران برگزار می شود.
نخستین همایش ملی «ارتباط علوم انسانی، تولید و صنعت»، با هدف پیوند دانشگاه و صنعت و تجمیع دانش صریح دانشگاهی و دانش ضمنی حوزه صنعت، برگزار می شود و اهدای جایزه حسین عظیمی آرانی را در دستور کار دارد.
براساس این گزارش، جایزه عظیمی آرانی به برترین تجربه های موفق و ناموفق حوزه های تولیدی و صنعتی در کاربست علوم انسانی اهدا می شود و جزئیات امتیازدهی تجربه های صنعتی از طریق سایت همایش در دسترس قرار می گیرد.
جزئیات امتیازدهی تجربه های صنعتی از طریق سایت همایش به آدرس در دسترس است.
این همایش از همکاری وزارتخانه ها و دستگاه های متعددی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهادهای علمی همچون دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه جامع علمی-کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی، جهاد دانشگاهی، پژوهشگاه صنعت نفت ایران، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، سازمان‌های مرتبط با صنعت از جمله سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران، اتاق تعاون استان تهران، انجمن‌های علمی و حرفه‌ای همچون انجمن روان‌شناسی ایران، انجمن جامعه‌شناسی ایران، انجمن مدیریت صنعتی ایران، انجمن علوم مدیریت ایران، انجمن مدیریت ایران و انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری و حمایت رسانه ای شبکه چهار سیما و گروه رسانه ای بردار بهره مند است.
ریاست این همایش با حسینعلی قبادی و دبیری این همایش بر عهده بهروز دری است.
شرکت در این رویداد ملی، از طریق مراجعه به سایت همایش و ثبت نام در سامانه مربوطه به نشانی http://hiconf.ihcs.ac.ir. امکان پذیر است.
**۹۴۸۹** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


برگزاری همایش


ارتباط علوم انسانی با صنعت


پنجم اسفندماه

نظرات بسته شده است.