از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84269

112 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد هادی زاهدی روز چهارشنبه در سیزدهمین کنفرانس ملی یاددهی و یادگیری الکترونیکی اظهار داشت: جایزه ملی برخط نصیر به سه گروه شامل افراد تاثیرگذار، شرکت های پیشگام و مراکز آموزشی سرآمد در حوزه آموزش الکترونیکی تقدیم می شود. وی هدف از برگزاری این کنفرانس دو روزه را توجه به موضوعاتی […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد هادی زاهدی روز چهارشنبه در سیزدهمین کنفرانس ملی یاددهی و یادگیری الکترونیکی اظهار داشت: جایزه ملی برخط نصیر به سه گروه شامل افراد تاثیرگذار، شرکت های پیشگام و مراکز آموزشی سرآمد در حوزه آموزش الکترونیکی تقدیم می شود.
وی هدف از برگزاری این کنفرانس دو روزه را توجه به موضوعاتی همچون نقش محتوای الکترونیکی در حوزه کسب و کار، کارآفرینی، بهداشت، سلامت جامعه و عدالت آموزشی عنوان کرد.
دبیر هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی تصریح کرد: این کنفرانس علاوه بر دریافت مقالات و دستاوردهای علمی محققان در داخل و خارج از کشور دو رویکرد دریافت تجربه و طرح مساله را نیز مورد توجه قرار داده است.
زاهدی بیان داشت:این کنفرانس انتقال تجربیات موفق و حتی ناموفق در حوزه آموزش الکترونیکی را دنبال می کند و همچنین از محققان خواسته شد تا مسائل پیش روی جامعه در این حوزه را در اختیار این رویداد علمی قرار دهند.
وی ادامه داد: تاکید این کنفرانس بر شکل گیری شبکه ای بوده تا بتواند زنجیره دانشگاه، کسب و کار، بازار و یادگیری الکترونیکی را به هم وصل کند و تمامی نشست ها به گونه ای برنامه ریزی شده که علاوه بر مقالات علمی، نظرات شرکت های استارتاپی و متقاضیان بازار کار را هم داشته باشیم.
دبیر کمیته علمی سیزدهمین کنفرانس ملی یاددهی و یادگیری الکترونیکی نیز در سخنانی گفت: امروزه عصر ارتباطات بیش از آنکه در فضای واقعی جریان داشته باشد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شکل گرفته و این عصر موجب تعاملات در ارتباطات انسانی به صورت همه جانبه شده است.
کمال عقیق بیان داشت: بر این اساس کنفرانس آموزش الکترونیکی در مدت ۱۲ دوره برگزاری تلاش کرده تا به محتوای آموزشی، مدیریت و تصمیم گیری، اخلاقی و معنوی و فرهنگی و ارتباطی در حوزه آموزش الکترونیکی بپردازد.
وی ادامه داد: در سال های اول برگزاری کنفرانس به دنبال طرح مساله بودیم اما اکنون به دنبال این هستیم که آموزش الکترونیکی را به دنیا صادر کنیم و کارآفرین باشیم و بخشی از اقتصاد بین المللی را به دست آوریم.
دبیر کمیته علمی کنفرانس ملی آموزش الکترونیکی با بیان اینکه در دوره های گذشته تلاش شده بسیاری از موضوعات یادگیری الکترونیکی کاربردی شود، تصریح کرد:در این دوره با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگران سعی کردیم نگاه عمیق تری به مدیریت محتوا و رابطه آن با رویکرد علمی و دانش محور داشته باشیم.
عقیق محورهای این کنفرانس را شامل علم و هنر یادگیری، فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی، نقش یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش یادگیری الکترونیکی در همکاری های بین المللی عنوان کرد و گفت:در مجموع ۲۰۵ مقاله دریافت کردیم که ۲۸ مقاله برای سخنرانی، ۲۹ مقاله به عنوان پوستر و ۱۵ مقاله برای ارائه به صورت الکترونیکی پذیرفته شده است.
وی یادآور شد:داوران بین المللی این کنفرانس ۱۹ نفر و داوران داخلی ۳۲ نفر بوده اند و ۴۴ نفر نیز اعضای کمیته علمی را تشکیل می دهند و این کنفرانس مذاکرات زیادی با وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان فنی و حرفه ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد فناوری های نرم و هویت ساز برای کاربردی کردن مطالب ارائه شده در کنفرانس داشته است.
در این همایش دو روزه که هفتمین دوره بین المللی خود را تجربه می کند، نشست های تخصصی با موضوع نقش یادگیری و محتوای الکترونیکی در علوم پزشکی و سلامت دیجیتال، نقش یادگیری و محتوای الکترونیکی در آموزش زبان، نقش یادگیری و محتوای الکترونیکی در تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقش محتوای الکترونیکی در توسعه کسب و کار، کار آفرینی و مهارت افزایی برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع طراحی دوره برخط و برگزاری مجمع سالیانه یادگیری الکترونیکی از دیگر برنامه های این همایش دو روزه است.
علمی *۱۸۸۳ *۱۴۴۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


آموزش و پرورش


آموزش الکترونیکی

نظرات بسته شده است.