از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 83621

85 بازدید

به گزارش خطرنگار، غفور راستین روز سه شنبه در بازدید از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تیران کرون در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: اعتبارات دولتی برای احداث و توسعه مراکز فوریت های پزشکی محدود است و رفع چنین مانعی نیازمند همکاری خیرین و اعتبارات محلی است.وی بیان کرد: خدمات اورژانس ۱۱۵ اصفهان در سراسر […]

به گزارش خطرنگار، غفور راستین روز سه شنبه در بازدید از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تیران کرون در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: اعتبارات دولتی برای احداث و توسعه مراکز فوریت های پزشکی محدود است و رفع چنین مانعی نیازمند همکاری خیرین و اعتبارات محلی است.
وی بیان کرد: خدمات اورژانس ۱۱۵ اصفهان در سراسر استان در حال انجام است اما برای افزایش خدمات و تسهیل شرایط حضور تیم های امدادی نیاز به افزایش پایگاه می باشد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به افزایش ماموریت های این نهاد، خاطرنشان کرد: برای ارائه کیفیت در خدمات نوسازی ناوگان و تجهیزات انجام شده و فعالیت های تیم های امدادی با کیفیت و سرعت العمل بیشتری انجام می شود.
فرماندار تیران و کرون در این دیدار با اشاره به حجم ۱۱ درصد ترددهای استان اصفهان در جاده های این شهرستان گفت: تصادفات بیشترین آمار حوادث را در این منطقه دارد که امدادرسانی به آن ها ضرورت دارد.
مجید حججی کمبود نیروی انسانی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان را از مشکلات حوزه بهداشت و درمان اعلام کرد و افزود: دو پایگاه اورژانس پاسخگو تعداد ماموریت ها و گستردگی شهرستان نیست و نیاز به افزایش یک پایگاه دیگر شهری است.
وی ادامه داد: باتوجه به موقعیت کوهستانی تیران و کرون و اهمیت افزایش عملکرد در رسیدگی به حوادث جاده ای نیاز به راه اندازی یک آشیانه و تیم امداد هوایی در این شهرستان است.
فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون دارای ۲ پایگاه شهری و جاده‌ای، یک اتاق فرمان و ۱۴ نفر پرسنل است که در هنگام بروز حوادث درون و برون شهری به محل حادثه اعزام می شوند.
در صورت وقوع چند حادثه، اورژانس این منطقه به دلیل کمبود نیروی انسانی و امکانات از اورژانس شهرستان های مجاور کمک می گیرد.
این شهرستان دارای بیش از ۴۵ کیلومتر طول جغرافیایی و در مسیر مواصلاتی بین شهرستان های غرب اصفهان و چند استان کشور قرار دارد و به همین دلیل ۱۱ درصد از ترددهای استان اصفهان در جاده های این شهرستان انجام می شود.
تیران و کرون با بیش از ۷۱ هزار نفر در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان با بهره‌مندی از ۱۳۴ پایگاه شامل ۶۸ پایگاه شهری، ۶۵ جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ واحد اورژانس موتوری و یک پایگاه مستقر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به صورت شبانه‌روزی می پردازد.
۷۱۳۱/۶۰۲۶/

انتهای پیام /*


اجتماعی


تیران


اورژانس ۱۱۵

نظرات بسته شده است.