از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 83147

58 بازدید

به گزارش خطرنگار، از سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در پیام تسلیت رییس جمهوری مغولستان آمده است: ما قویا این حادثه تروریستی را که منجر به از دست دادن زندگی شماری از ایرانیان شد به شدت محکوم می کنیم.در ادامه این پیام آمده است: بنده عمیق ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را با […]

به گزارش خطرنگار، از سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در پیام تسلیت رییس جمهوری مغولستان آمده است: ما قویا این حادثه تروریستی را که منجر به از دست دادن زندگی شماری از ایرانیان شد به شدت محکوم می کنیم.
در ادامه این پیام آمده است: بنده عمیق ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را با جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده قربانیان این حادثه ابراز می نمایم.
‘خالتما باتولگا’ در این پیام خطاب به همتای ایرانی خود نوشته است: لطفا مراتب همبستگی اینجانب با مردم ایران، تسلیت خالصانه بنده به خانواده های قربانیان و آرزوی بنده برای سلامتی مجروحان این واقعه را در این شرایط سخت، پذیرا باشید.
به گزارش خطرنگار، در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان ۲۷ تن به شهادت رسیدند و ۱۳ تن دیگر نیز زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.
**آساق**۱۹۰۴**

انتهای پیام /*


سیاسی


رییس جمهوری مغولستان


پیام تسلیت


حادثه تروریستی زاهدان

نظرات بسته شده است.