از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82719

136 بازدید

فاطمه زارعی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای هواشناسی با ورود سامانه بارشی از روز گذشته بارش باران استان را فرا گرفته است.وی بیان کرد: با تقویت ناپایداری های جوی در منطقه، بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق […]

فاطمه زارعی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای هواشناسی با ورود سامانه بارشی از روز گذشته بارش باران استان را فرا گرفته است.
وی بیان کرد: با تقویت ناپایداری های جوی در منطقه، بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق در نواحی مرکزی به ویژه شهرستان های شمالی استان از عصر امروز شدت گرفته است.
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به وضعیت زمین و رطوبت بالای خاک شدت بارندگی ها سبب وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیرها شده است.
وی عنوان کرد: از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون فتح آباد فردوس با ۱۱ میلیمتر و سه قلعه سرایان با ۱۰ میلیمتر باران بیشترین بارش را به خود اختصاص داده اند.
زارعی ادامه داد: همچنین در این مدت فردوس هفت میلیمتر، سرایان ۶ میلیمتر، خوسف پنج میلی متر، بیرجند چهار میلیمتر، قاین سه میلیمتر، طبس، بشرویه و سربیشه ۲ میلیمتر و حاجی آباد و زهان نیم میلیمتر باران داشته است.
وی یادآور شد: بیشترین میزان بارش ها امروز و امشب در نواحی نیمه شمالی و بخش هایی از مرکز استان پیش بینی شده و از صبح فردا تا عصر به صورت پراکنده در برخی مناطق مختلف استان نیز بارندگی ادامه خواهد داشت.
۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


بارندگی


هواشناسی


سیلاب

نظرات بسته شده است.