از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82323

127 بازدید

به گزارش روز جمعه گروه سیاسی خطرنگار، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در پیام تسلیت خود خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان نوشت: «با کمال تاسف و تاثر، از کشته شدن ده‌ها نفر در حمله انتحاری به اتوبوس در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدیم. در رابطه با این واقعه غم […]

به گزارش روز جمعه گروه سیاسی خطرنگار، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در پیام تسلیت خود خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان نوشت: «با کمال تاسف و تاثر، از کشته شدن ده‌ها نفر در حمله انتحاری به اتوبوس در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدیم. در رابطه با این واقعه غم انگیز مراتب تسلیت و همدردی خود را به جنابعالی و ملت دوست ایران ابراز نموده و برای خانواده ها و بستگان قربانیان صبر و شکیبایی و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»
رییس جمهوری ارمنستان هم در پیامی با خانواده های بازماندگان حادثه جاده خاش-زاهدان ابراز همدردی و این واقعه را به رییس جمهوری ایران تسلیت گفت.
«آرمن سرکسیان» در پیام خود آورده است:«در این لحظات دشوار مراتب همدردی خود را خدمت جنابعالی، خانواده و خویشاوندان جانباختگان ابراز می نمایم و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»
وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان هم در حساب توییتری خود ضمن ابراز تسلیت از حادثه تروریستی، با خانواده های جان باختگان این حادثه ابراز همدردی کرده و برای آنان به دلیل تحمل این حادثه دردناک صبر و استقامت آرزو کرده است.
به گزارش خطرنگار، در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان ۲۷ تن به شهادت رسیدند و ۱۳ تن دیگر نیز زخمی شدند. به همین مناسبت بسیاری از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف در تهران در پیام های جداگانه ای ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های جان باختگان، این حمله را محکوم کردند.
سیام**۹۴۰۲**۹۱۱۸**

انتهای پیام /*


سیاسی


ارمنستان


حادثه تروریستی زاهدان


حسن روحانی

نظرات بسته شده است.