از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82162

130 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، مهدی ترابی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان گفت:مهم سه امتیاز مسابقه بود که خوشبختانه آن را بدست اوردیم. باید با قدرت به کارمان را ادامه دهیم تا در ادامه بتوانیم با قهرمانی دل هواداران‌ را شاد کنیم.هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعویضش در این بازی هم گفت: […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، مهدی ترابی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان گفت:مهم سه امتیاز مسابقه بود که خوشبختانه آن را بدست اوردیم. باید با قدرت به کارمان را ادامه دهیم تا در ادامه بتوانیم با قهرمانی دل هواداران‌ را شاد کنیم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعویضش در این بازی هم گفت: مهم نیست که من بازی کنم یا بازیکن دیگر. بلکه مهم موفقیت و پیروزی تیم است که باید همه تلاش کنیم تا بازی‌ها را ببریم تا هواداران خودمان را خوشحال کنیم و در نهایت هم به قهرمانی برسیم.
وی در خصوص اضافه شدن بازیکنان جدید به پرسپولیس هم ادامه داد:‌ما چند بازیکن جدید هستیم که نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم اما مطمئنا خیلی سریع با سایر نفرات هماهنگ خواهیم شد تا بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم.
ترابی در واکنش به اظهارات بازیکنان استقلال خوزستان که داوری را به نفع پرسپولیس دانستند،گفت: اصلا چنین چیزی نیست چرا که در چند صحنه داور می‌توانست خطا بگیرد و اگر با آنها مهربان نبود حتی می‌توانست خطای روی من و شجاع خلیل‌زاده را بگیرد.
ترابی درباره تغییر پست بازی اش و اینکه در کدام پست راحت‌تر است تا بازی کند، افزود: من تابع تصمیم برانکو هستم و هر کجا او بگوید بازی می‌کنم و برای من فرق نمی‌کند در کدام پست به میدان بروم.
**۹۴۶۳**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


ورزش


مهدی ترابی


پرسپولیس


استقلال خوزستان

نظرات بسته شده است.