از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 82128

336 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام واعظی خطاب به ابوطالبی آمده است: درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج حسین ابوطالبی، پدر شهیدان سرفراز مجید و فرید ابوطالبی، موجب تاثر و تالم خاطر شد. واعظی در پیام خود آورده است: اینجانب فقدان این پدر با ایمان و فداکار را به جنابعالی و […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام واعظی خطاب به ابوطالبی آمده است: درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج حسین ابوطالبی، پدر شهیدان سرفراز مجید و فرید ابوطالبی، موجب تاثر و تالم خاطر شد.
واعظی در پیام خود آورده است: اینجانب فقدان این پدر با ایمان و فداکار را به جنابعالی و سایر بستگان معزز صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای جنابعالی سلامتی و توفیقات روزافزون، مسالت دارم.

**پیام تسلیت وزیر خارجه
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت حاج حسین ابوطالبی پدر شهیدان مجید و فرید ابوطالبی و پدر حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهوری را تسلیت گفت.
محمد جواد ظریف در این پیام برای آن مرحوم شادی روح و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.
حاج حسین ابوطالبی پدر شهیدان سرافراز «مجید و فرید ابوطالبی» و پدر حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهوری روز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

**۱۷۵۱**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


سیاسی


محمود واعظی


حمید طالبی


تسلیت

نظرات بسته شده است.