از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 81953

175 بازدید

به گزارش خطرنگار، سعید نمکی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح چهار پروژه درمانی و بهداشتی در اهواز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز پروژه هایی در اهواز افتتاح شد که گره گشای خوبی برای مردم منطقه در حوزه بهداشت و سلامت هستند. وی با اشاره به توسعه […]

به گزارش خطرنگار، سعید نمکی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح چهار پروژه درمانی و بهداشتی در اهواز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز پروژه هایی در اهواز افتتاح شد که گره گشای خوبی برای مردم منطقه در حوزه بهداشت و سلامت هستند.
وی با اشاره به توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در روستاهای کشور اظهار داشت: نقشه راهی برای توسعه خوزستان در حوزه بهداشت و درمان تهیه شده است که قرار است در پایان این سفر به همراه هیاتی که از وزارتخانه آمده اند این نقشه را بررسی کنیم.
نمکی با اشاره به موضوع خصوصی سازی بخش بهداشت و درمان بیان کرد: به بخش خصوص برای کار میدان خواهیم داد اما تلاش می کنیم که سرانه مورد نیاز برای بیماران را به گونه ای بپردازیم که فشاری به مردم وارد نشود.
وی گفت: در بخش آموزش مثل پرستاری و رشته های مورد نیاز که دولت سرمایه گذاری نکرده است اگر بخش خصوصی ورود کند با پرداخت سرانه ای که به دانشجو پرداخت می شود این امکان برای آن فراهم است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با تامین داروی مورد نیاز بیماران خاص و سخت علاج گفت:مشکلی به نام کمبود دارو نداریم و با وجود تحریم ها تدارکات لازم برای تامین داروهای مورد نیاز مردم برای سال آینده دیده شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز چهارشنبه در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در استان وارد اهواز شد.
۷۱۵۸/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


وزیر بهداشت


خوزستان


پروژه بهداشتی

نظرات بسته شده است.