از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 81607

61 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد عبدالله سه شنبه شب در نشست خبری این دیدار افزود: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم حریف هم بازی خوبی داشت عملکرد داوران ضعیف بود.وی اظهارداشت: در مقابل تیم ذوب آهن بازی نکردیم حریف ما هم تیم داوری بود ، داوران برای ما پنالتی اعلام نکردند و کلیه افسایدها هم علیه […]

به گزارش خطرنگار، محمد عبدالله سه شنبه شب در نشست خبری این دیدار افزود: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم حریف هم بازی خوبی داشت عملکرد داوران ضعیف بود.
وی اظهارداشت: در مقابل تیم ذوب آهن بازی نکردیم حریف ما هم تیم داوری بود ، داوران برای ما پنالتی اعلام نکردند و کلیه افسایدها هم علیه تیم ما بود.
وی با انتقاد از داوری با بیان این که قضاوت این دیدار علیه تیم ما بود و خودتان قضاوت کنید این بازی را. اظهارداشت : ما تلاش کردیم در وقت عادی مسابقه و در زمان وقت های اضافی مسابقه به پیروزی برسم و گل بزنیم و برای رسیدن به مرحله پنالتی وقت تلف نکردیم.
عبدالله ادامه داد : هر دو تیم خوب بازی کردند و استحقاق حضور در این مرحله داشتند و مشکل این بازی داور بود و چیز دیگری نبوده است.
تیم فوتبال ذوب آهن ایران با نتیجه یک بر صفر در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و در وقت های اضافه توانست تیم الکویت کویت را با یک گل شکست دهد و حریف الغرافه قطر در دور بعدی شد.
۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام /*


ورزش


آسیا


فوتبال


اصفهان

نظرات بسته شده است.