از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 80522

118 بازدید

به گزارش خطرنگار، «پدرام امیری» در نشست خبری فیلم سینمایی جان دار که با حضورعوامل و بازیگران در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، اظهار کرد: در این فیلم حادثه محرکی وجود دارد که باعث می شود خود واقعی را نشان دهند.وی با بیان اینکه با این بحران شاکله زیست خانواده در یک خانه به هم […]

به گزارش خطرنگار، «پدرام امیری» در نشست خبری فیلم سینمایی جان دار که با حضورعوامل و بازیگران در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، اظهار کرد: در این فیلم حادثه محرکی وجود دارد که باعث می شود خود واقعی را نشان دهند.
وی با بیان اینکه با این بحران شاکله زیست خانواده در یک خانه به هم می ریزد، تاکید کرد: ما به دنبال قانون و قصاص نبودیم بلکه گذشته این آدم ها و شکل زندگی آنها قصه ما را بیان می کند.
امیری افزود: در اول داستان این افراد زندگی شرافتمندانه ای دارند اما بحران و مسئله به وجود آمده باعث می شود آدم ها روی جدید خود را نشان دهند.
نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی جان دار درباره پایان بندی باز فیلم خاطرنشان کرد: دیالوگ ها در سکانس آخر فیلم تکلیف را مشخص کرد؛ پایان های بسیاری نوشتیم اما ما می خواستیم مخاطب راجع به فیلم فکر کند و پایان بندی، داشتن تفکر را از مخاطب می گرفت.
وی درباره نام فیلم نیز گفت: این نام دو کلمه جان و دار است که زندگی و مرگ را بیان می کند.
«حسین امیری دوماری» دیگر کارگردان فیلم با بیان اینکه یک سال و نیم نگارش فیلم به طول انجامیده است، تاکید کرد: به تصویر کشیدن مشکلات هر ساله در فیلم های جشنواره وجود داشته و انتخاب ما هم این مدل فیلم سازی بوده است.
وی تاکید کرد: در فیلم جان دار سوالی مطرح می شود که در پایان پاسخ آن نیز داده می شود.
کامران مجیدی تهیه کننده فیلم جان دار گفت: این صحبت ها بی اخلاقی و فرافکنی است اگر تهمتی زده شود از مراجع ذی صلاح پیگیری کنیم.
حامد بهداد بازیگر نقش اول این فیلم نیز با اشاره به اینکه من به عنوان بازیگر، اول، فیلمنامه ای را که می آید، می خوانم تاکید کرد: این فیلم یک اثر اجتماعی است و من می خواستم در یادگاری اجتماعی حضور داشته باشم، من از روابط پیچیده پنهان مالی بی خبرم.
وی گفت: من سه بار، فیلمنامه را با کارگردانان روخوانی کردم که مبادا این سوء تفاهم باشد که نگاه از بالایی دارم.
۷۵۶۱شبس**۹۳۶۳**۱۶۱۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


فیلم جان دار


پدرام امیری

نظرات بسته شده است.