از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 80459

133 بازدید

حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، افزود: مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی بر حسب مقدورات، ظرفیتی برای جذب اعضای هیأت علمی در نظر گرفته و آن را بین دانشگاه‌های دولتی توزیع می‌کند.وی در مورد جذب هیات علمی در دانشگاه‌های غیردولتی نیز گفت: مرکز جذب […]

حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، افزود: مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی بر حسب مقدورات، ظرفیتی برای جذب اعضای هیأت علمی در نظر گرفته و آن را بین دانشگاه‌های دولتی توزیع می‌کند.
وی در مورد جذب هیات علمی در دانشگاه‌های غیردولتی نیز گفت: مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سقفی برای جذب هیأت علمی در دانشگاه‌های غیردولتی به جز محدودیت‌های متناسب با نقشه آمایش آموزش عالی، قائل نیست.
وی در مورد این محدودیت‌ها توضیح داد: محدودیت‌های جذب برای دانشگاه‌های غیردولتی، شامل رشته‌های دارای مجوز است و در این رشته‌ها هر تعداد عضو هیأت علمی که نیاز دارند، جذب می‌کنند و محدودیتی از نظر مرکز وجود ندارد و تعداد جذب را در این رشته‌ها محدود نمی‌کنیم.
معاون وزیر علوم تصریح کرد: هر چند مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، ۵۰۰ سهمیه برای جذب هیأت علمی در دانشگاه‌های دولتی اعلام کرد اما اعلام نیاز دانشگاه‌ها ۱۰ برابر این عدد است.
بیستمین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.
**۹۴۹۲** ۱۲۰۰** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


جذب هیأت علمی


وزارت علوم


دانشگاههای دولتی

نظرات بسته شده است.