از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 80412

84 بازدید

محمداسماعیل سعیدی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر و روز حفاظت اطلاعات در بیمارستان شهید محلاتی تبریز، با بیان اینکه موفقیت‌ های ما در عرصه‌های مختلف مرهون مجاهدت جوانان بی ادعا بوده است، افزود: در کارنامه درخشان ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ردپای تفکر انقلابی و جهادی مشهود بوده است و البته باید اذعان […]

محمداسماعیل سعیدی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر و روز حفاظت اطلاعات در بیمارستان شهید محلاتی تبریز، با بیان اینکه موفقیت‌ های ما در عرصه‌های مختلف مرهون مجاهدت جوانان بی ادعا بوده است، افزود: در کارنامه درخشان ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ردپای تفکر انقلابی و جهادی مشهود بوده است و البته باید اذعان کرد در ناکامی‌ها نیز ردپای وابستگی به غرب دیده می‌ شود.
وی اظهار داشت: باید در شرایط فعلی جامعه از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع کرد چون دشمنان تلاش می‌ کنند این دستاوردها را کمرنگ جلوه دهند و رژیم طاغوت را تطهیر کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به روند بررسی بودجه های فرهنگی و نیروهای مسلح اشاره کرد و با انتقاد از تبلیغات منفی علیه این دو بودجه، گفت: عده ای چنان در این زمینه انتقاد می کنند که گویا مشکلات ناشی از سوءتدبیرها و بیکاری و آسیب‌های اجتماعی به خاطر افزایش ناچیز بودجه نیروهای مسلح و فرهنگی است.
سعیدی نسبت بودجه فرهنگی به بودجه عمومی کشور را تنها ۷ دهم درصد اعلام و اضافه کرد: این در حالی است که بودجه مصوب نیم درصد شد و آیا این نیم درصد مشکل برای بیکاری ایجاد می ‌کند که این حجم هجمه علیه آن بود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به کارنامه درخشان سپاه در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم نیز اشاره کرد و با بیان اینکه اگر امروز شاهد بهره ‌برداری دو مجموعه جدید در بیمارستان شهید محلاتی تبریز هستیم، نشان از خدمات ارزنده سپاه و مدیریت مناسب این مجموعه است، گفت: این مجموعه بیمارستانی نه تنها برای ایثارگران، بلکه برای همه اقشار مردم ارایه خدمت می کند.
سعیدی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله مجموعه‌ هایی است که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی منشاء خدمات بزرگ و بی بدیل و الگوسازی در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه سلامت بوده است.
وی ادامه داد: ارایه بهترین نوع خدمت به مردم از جمله وظایفی بود که سپاه برای محرومیت‌ زدایی در مناطق دورافتاده و رسیدن به تعالی و توسعه در آن گام گذاشته و موفق شده است.
به گزارش خطرنگار، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بیمارستان شهید محلاتی و خدمات ارزنده در آن به آحاد مردم نشان از موفقیت سپاه در بخش سلامت و درمان است، گفت: این موفقیت ها از جمله دستاوردهای امهم نقلاب اسلامی است.
سردار عابدین خرم اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه شهید محلاتی تبریز از لحاظ تجهیزات سخت‌افزاری در حد مطلوب قرار دارد و از مراکز نمونه سلامت در شمال غرب کشور به شمار می رود؛ امروز به میمنت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بخش های آنژوگرافی و آی سی یو پیوند قلب دوم در این مرکز افتتاح می‌ شود.
وی توجه به ابعاد روحی و روانی بیماران و تکریم ارباب رجوع را جزو ویژگی‌های برجسته بیمارستان شهید محلاتی تبریز بیان کرد و گفت: بر اساس نظرسنجی ها ۸۶ درصد ارباب رجوع از وضعیت این مجموعه خدمات رسان رضایت دارند.
سردار خرم افزود: در بخش‌های مختلف قلب، جراحی و سونوگرافی بیمارستان شهید محلاتی طرح انطباق انجام گرفته است که طی آن خدمات کیفی و تنوع در حد فوق ‌تخصص در این بیمارستان ارایه می شود.
۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام /*


سیاسی


انقلاب اسلامی


جهادی


نماینده مجلس

نظرات بسته شده است.