از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 80197

73 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، رابرت پالادینو روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: مایک پمپئو و ژان لیو لودریان روز چهارشنبه در حاشیه نشست وزیران خارجه ائتلاف ضد داعش در واشنگتن با یکدیگر دیدار و گفت و گو و درباره تلاش های جهانی برای مبارزه با داعش تبادل نظر کردند.به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، رابرت پالادینو روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: مایک پمپئو و ژان لیو لودریان روز چهارشنبه در حاشیه نشست وزیران خارجه ائتلاف ضد داعش در واشنگتن با یکدیگر دیدار و گفت و گو و درباره تلاش های جهانی برای مبارزه با داعش تبادل نظر کردند.
به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، پمپئو از تلاش های فرانسه برای پاسخگو نگهداشتن ایران در زمینه آنچه که او فعالیت های تروریستی در اروپا نامید، قدردانی کرد.
پالادینو اضافه کرد: آنها همچنین درباره ونزوئلا، لیبی و مبارزه با رفتار بی ثبات کننده روسیه و ترویج امنیت انرژی منطقه ای بحث کردند.
اتهام زنی به ایران برای انجام فعالیت های تروریستی در شرایطی انجام می شود که پاریس هر ساله میزبان بزرگترین گروه تروریستی است که ۱۷ هزار ترور در کارنامه ننگین خود دارد.
اروپام*۱۴۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


وزیر خارجه آمریکا


وزیر خارجه فرانسه


دیدار در واشنگتن

نظرات بسته شده است.