از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 80123

152 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید مجتبی علوی مقدم روز چهارشنبه در آیین افتتاح یا کلنگ زنی تعدادی از پروژه های شهرداری بیرجند افزود: شهرداری از توان نخبگان در برنامه ریزی شهری استفاده کند و از طرفی دانشگاه به همراه نهادهای حاکمیتی در کنار شهرداری برای ارتقا نظام شهری تلاش کنند. وی با بیان اینکه پروژه های […]

به گزارش خطرنگار، سید مجتبی علوی مقدم روز چهارشنبه در آیین افتتاح یا کلنگ زنی تعدادی از پروژه های شهرداری بیرجند افزود: شهرداری از توان نخبگان در برنامه ریزی شهری استفاده کند و از طرفی دانشگاه به همراه نهادهای حاکمیتی در کنار شهرداری برای ارتقا نظام شهری تلاش کنند.
وی با بیان اینکه پروژه های مورد نظر جزو نیازمندی های اصلی مردم است تصریح کرد: در مرکز استان با کمبود فضاهای تفریحی مواجه هستیم که اگر زمینه تفریحات سالم را برای جوانان فراهم نکنیم باید منتظر عواقب سخت باشیم.
وی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با همه تجهیزات و امکانات و تکنولوژی های روز در مقابل نظام و انقلاب قرار گرفته است.
علوی مقدم ادامه داد: با رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بلوغ رسیدیم.
وی یادآور شد: حس استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان جهان باعث دشمنی بیش از پیش دشمنان قسم خورده کشور شده که از هیچ تلاشی برای جلوگیری از ارتقای انقلاب کوتاهی نکردند.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: امیدواریم با تلاش بیش از پیش مردم و مسئولان بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت علم و فناوری و ارتقای نظام و انقلاب باشیم.

** زیباسازی پارک جنگلی بیرجند با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان
شهردار بیرجند هم در این آیین گفت: بهسازی و زیباسازی پارک جنگلی بیرجند با رویکرد سلامت خانواده و به منظور گسترش اراضی تفریحی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.
محمدعلی جاوید با بیان اینکه دستگاه ها در کنار شهرداری قرار گیرند افزود: امید است این پروژه بخشی از نیازهای مردم را رفع کند و در نیمه نخست سال ۹۸ به بهره برداری برسد.
وی پروژه خط انتقال آب فضای سبز شمال شهر بیرجند را از دیگر پروژه های شهرداری ذکر و تصریح کرد: وضعیت فضای سبز شمال شهر به دلیل نبود آب نگران کننده بود که با انتقال آب از چاه میدان قدس به شمال شهر و منطقه مهرشهر به طول ۸ هزار و ۵۰۰ متر و با احداث ایستگاه پمپاژ آب در محل بلوار شهید صیاد شیرازی این مشکل حل شد.
جاوید با اشاره به اینکه پل موسی بن جعفر و طرح فرزان بیرجند در دست اقدام است گفت: پل فرزان تا ۲۵ بهمن ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه چهارشنبه بازار بیرجند با مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در اسفندماه امسال به بهره برداری می رسد یادآور شد: پارک حاشیه کانال مهرشهر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با مساحت ۲۴ هزار متر مربع همزمان با دهه فجر کلنگ زنی می شود.
وی از افزایش ناوگان حمل و نقل درون شهری بیرجند خبر داد و افزود: ۱۸ دستگاه اتوبوس جدید با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و خرید ۶ دستگاه اتوبوس بازسازی شده با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان از دیگر پروژه ها است.
۳۲۱۵ * ۶۰۵۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


توسعه شهری


شهرداری


چهل سالگی انقلاب

نظرات بسته شده است.