از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79852

112 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، کبود فیروزجاه که ۱۴ ماه پیش به عنوان شهردار بابل انتخاب شد امروز با رای هفت عضو برکنار شد.رییس شورای شهر بابل در این باره به خبرنگار خطرنگار، گفت: موضوع استیضاح شهردار از سوی اعضای شورای ۲ بار مطرح شده بود ولی هر بار مسکوت گذاشته شده بود.فرامرز ابوالحسنی افزود: با […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، کبود فیروزجاه که ۱۴ ماه پیش به عنوان شهردار بابل انتخاب شد امروز با رای هفت عضو برکنار شد.
رییس شورای شهر بابل در این باره به خبرنگار خطرنگار، گفت: موضوع استیضاح شهردار از سوی اعضای شورای ۲ بار مطرح شده بود ولی هر بار مسکوت گذاشته شده بود.
فرامرز ابوالحسنی افزود: با توجه به اینکه مهندس کبود فیروزجایی به دلیل کسالت و جراحی در بیمارستان بستری است، در جلسه شورای اسلامی شهر امروز حضور نیافت ولی دفاعیاتش را کتبی ارسال کرده بود.
وی گفت: اعضای شورا مجتبی حکیم را به عنوان شهردار بابل انتخاب کردند که فردا طی نامه ای وی را برای گرفتن ابلاغ معرفی می کنند.
ابوالحسنی افزود: همچنین در حال حاضر مهدی کیانی که معاونت شهرداری بابل را برعهده دارد به عنوان سرپرست شهررداری بابل انتخاب شده است.
شهردار منتخب جدید بابل که با ۸ رای از ۹ عضو شورا انتخاب شده است دارای سوابقی چون مسئول حراست فرمانداری بابل، مدیرعامل سازمان تاکسی رانی، مشاور شهردار بابل و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بابل است.
شبکه های اجتماعی از از مجتبی حکیم به عنوان داماد امام جمعه این شهرستان یاد می کنند.
۷۳۲۸/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


برکناری شهردار بابل


بابل


مازندران

نظرات بسته شده است.