از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 79498

142 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، ، عبدالحمید خوشنود عصر دوشنبه در نشست « دستاوردهای دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی » در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب تصریح کرد : دانشگاه برای تعداد مشخصی ظرفیت برنامه ریزی کرده بود.وی اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور در آخرین لحظات افزایش ظرفیت کارشناسی ارشد را به دانشگاه اعلام کرد […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، ، عبدالحمید خوشنود عصر دوشنبه در نشست « دستاوردهای دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی » در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب تصریح کرد : دانشگاه برای تعداد مشخصی ظرفیت برنامه ریزی کرده بود.
وی اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور در آخرین لحظات افزایش ظرفیت کارشناسی ارشد را به دانشگاه اعلام کرد و بر خلاف خواست دانشگاه ۲۰۰ نفر اضافه بر ظرفیت پذیرش شدند زیرا در پذیرش همان تعداد قبلی و اجرای سهمیه خانواده ایثارگران کیفیت دانشجویان کاهش پیدا می کرد.
وی ادامه داد: از تعداد ۲۰۰ نفر یکصد نفر آنها نیازمند خوابگاه بودند که باعث شد تراکم خوابگاه های دانشگاه افزایش پیدا کند و باعث فشار به دانشجویان و دانشگاه شود.
خوشنود تصریح کرد: دانشگاه ۲ هزار و ۷۰ دانشجو خوابگاهی دارد همچنین دانشگاه ۱۰ خوابگاه مجردی، سه خوابگاه متاهلی و دو خوابگاه به صورت خودگردان دارد.
معاون دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: خوابگاه دوستی ملل برای دانشجویان خارجی دانشگاه احداث شده که ۸۰ نفر در آن اقامت دارند.
وی ادامه داد: ۷۰۰ نفر در خوابگاه پسرانه دانش یک و دو اقامت دارند و احداث فضای سبز و استخر در حال اجرایی شدن برای بهره برداری در سال آینده است.
خوشنود در این نشست در محل سازمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی عنوان کرد: دانشگاه در حوزه تغذیه طبق نظرسنجی از دانشجویان موفق بوده است اما با افزایش ظرفیت مشکل بودجه دارد.
وی تصریح کرد: دانشگاه برای کمک به دانشجویان بی بضاعت با همکاری صندوق رفاه، اعضای هیات علمی و خیرین صندوق نورالهدی را تاسیس کرده که به دانشجویان نیازمند وام شرافت (قرض الحسنه) پرداخت می کند.
**۹۴۶۵**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه خواجه نصیر


سهمیه


افزایش دانشجو

نظرات بسته شده است.