از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78887

367 بازدید

منصور شاوله روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: رقابت های قهرمانی فوتسال آذربایجان غربی جام یادواره مرحوم «محمد آفریدون» در رده سنی نونهالان با شرکت ۱۶ تیم در سه منطقه این استان برگزار و مرحله نهایی آن با حضور ۶ تیم به میزبانی مهاباد دنبال شد.وی ادامه داد: در مرحله نهایی […]

منصور شاوله روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: رقابت های قهرمانی فوتسال آذربایجان غربی جام یادواره مرحوم «محمد آفریدون» در رده سنی نونهالان با شرکت ۱۶ تیم در سه منطقه این استان برگزار و مرحله نهایی آن با حضور ۶ تیم به میزبانی مهاباد دنبال شد.
وی ادامه داد: در مرحله نهایی این مسابقات تیم های سردار ماکو، اروم آلیاژ ارومیه، هیات فوتبال میاندوآب، هیات فوتبال بوکان، آینده سازان نقده و معادن سلیمی مهاباد طی سه روز در سالن دانشگاه آزاد این شهرستان با هم رقابت کردند.
شاوله با بیان اینکه در این مرحله ۱۵ دیدار برگزار شد، اظهار داشت: تیم فوتسال بوکان با سه پیروزی و ۲ تساوی به مقام قهرمانی رسید و تیم های سردار ماکو و آینده سازان نقده نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
سرپرست هیات فوتبال مهاباد یادآور شد: تیم هیات فوتبال بوکان با کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها مجوز حضور در مسابقه های قهرمانی فوتسال نونهالان کشور را کسب کرد.
به گزارش خطرنگار، رقابت های فوتسال نونهالان آذربایجان غربی در سه مرحله به میزبانی شهرهای نقده، میاندوآب و مهاباد با حضور ۱۶ تیم برگزار شد.
۹۹۰۳/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


ورزش


فوتسال


نونهالان


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.