از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78881

92 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیام تسلیت حجت الاسلام سعید رضا عاملی آمده است: خبر تاسف انگیز درگذشت برادر ارجمند مرحوم دکتر احمد فضائلی موجب تاثر جامعه فرهنگی و علمی کشور شد.دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این پیام می افزاید: آن مرحوم با سوابقی درخشان از مجاهدت […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیام تسلیت حجت الاسلام سعید رضا عاملی آمده است: خبر تاسف انگیز درگذشت برادر ارجمند مرحوم دکتر احمد فضائلی موجب تاثر جامعه فرهنگی و علمی کشور شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این پیام می افزاید: آن مرحوم با سوابقی درخشان از مجاهدت در سال‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی در عرصه جهاد و شهادت و همچنین تلاش صادقانه در میدان فرهنگ، علم و پژوهش از چهره‌های بارز در میان نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.
مرحوم دکتر احمد فضائلی که افتخار جانبازی در سال‌های دفاع مقدس را در کارنامه خود داشت در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به یاران شهیدش پیوست و دوستان خود را سوگوار کرد.
در بخش دیگر پیام حجت الاسلام عاملی آمده است: اینجانب این مصیبت را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم، همکاران دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اصحاب علم و فرهنگ تسلیت عرض کرده و علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال خواستارم.
احمد فضائلی صبح امروز شنبه ۲۹ دی ماه بر اثر عارضه قلبی در سن ۶۴ سالگی درگذشت.
مراسم تشییع پیکر مرحوم فضائلی، ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه از محل مسجد پیامبر اعظم(ص)واقع در شهرک شهید محلاتی به سمت بهشت زهرا برگزار می شود.
مراسم ترحیم مرحوم احمد فضائلی روز دوشنبه اول بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد نور میدان فاطمی اعلام شده است.
مرحوم فضائلی متولد ۱۳۳۳ کارشناسی خود را در رشته زمین شناسی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی را از همین دانشگاه دریافت کرد.
وی دوره دکتری خود را از دانشگاه سیدنی استرالیا در رشته مدیریت آموزشی دریافت کرد.
ریاست دانشگاه امام حسین(ع)، عضویت در شورای مرکزی سپاه و مسئول هدایت آموزشی نظامی و تخصصی کل سپاه، هدایت یگانی در تیپ ویژه ۵۵ هوابرد (فرمانده یگان) – ارتش از جمله سوابق اجرایی مرحوم فضائلی است.
**۹۴۹۲** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


شورای عالی انقلاب فرهنگی


معاونت پژوهشی


احمد فضائلی

نظرات بسته شده است.