از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78874

71 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در نخستین دوره از رقابت های قویترین مردان پهلوانی و زورخانه ای، ورزشکاران و مدعیان قهرمانی در بیست و ششمین روز از بهمن با عنوان گرامیداشت چهلمین بهار آزادی در اصفهان گردهم خواهند آمد.سهمیه استان ها بدون محدویت و به صورت […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در نخستین دوره از رقابت های قویترین مردان پهلوانی و زورخانه ای، ورزشکاران و مدعیان قهرمانی در بیست و ششمین روز از بهمن با عنوان گرامیداشت چهلمین بهار آزادی در اصفهان گردهم خواهند آمد.
سهمیه استان ها بدون محدویت و به صورت آزاد خواهد بود و متقاضیان در رده سنی ۱۸ سال به بالا که متولدین یکم فروردین ماه ۱۳۷۹ به بالا را شامل می شوند، تا پایان وقت اداری شانزدهم بهمن ۱۳۹۷ فرصت دارند، نسبت به اعلام آمادگی و ارسال لیست نفرات خود اقدام کنند.
در این رقابت ها، ورزشکاران می بایست در ۴ مرحله به انجام حرکات پیش بینی شده بپردازند که نفراتی مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب خواهند کرد که امتیاز آنها نسبت به دیگر شرکت کنندگان بیشتر باشد.
در پایان ۲۴ نفر به عنوان نفرات برتر قویترین مردان پهلوانی و زورخانه ای انتخاب و در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که به زودی زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

*کردستان میزبان جشنواره مرشدان برتر ایران زمین
هشتمین دوره از جشنواره مرشدان برتر ایران زمین با عنوان آواها و نواهای پهلوانی به میزبانی استان کردستان برگزار خواهد شد.
در این جشنواره که بصورت انفرادی و گروهی برگزار خواهد شد مرشدان کشور همزمان با چهلمین سال پایداری انقلاب اسلامی ایران در رده های سنی مستعدین، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان جهت کسب عنوان برتری در هشتمین جشنواره مرشدان برتر ایران زمین طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه در سنندج با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
ورزشی**۱۰۶۷**۲۰۲۴

انتهای پیام /*


ورزش


زورخانه ای


پهلوانی

نظرات بسته شده است.