از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78854

406 بازدید

به گزارش خطرنگار، و به نقل از ملی لبنان، وزیر دارایی سومالی در این نشست از دبیرخانه اتحادیه عرب به دلیل حمایت هایش از سومالی تشکر کرد.این مقام سومالیایی حمایت بین المللی و همچنین حمایت کشورهای عربی از سومالی را جهت مقابله با چالش های امنیتی ،اقصادی و اجتماعی ضروری و حق برادرانه دانست .بیلی […]

به گزارش خطرنگار، و به نقل از ملی لبنان، وزیر دارایی سومالی در این نشست از دبیرخانه اتحادیه عرب به دلیل حمایت هایش از سومالی تشکر کرد.
این مقام سومالیایی حمایت بین المللی و همچنین حمایت کشورهای عربی از سومالی را جهت مقابله با چالش های امنیتی ،اقصادی و اجتماعی ضروری و حق برادرانه دانست .
بیلی در ادامه از الجزایر و عربستان به دلیل بخشش بدهی های سومالی تشکر کرد و گفت، بیکاری در سومالی به ۴۱درصد می رسد ، ۶۹ درصد مردم فقیراند ، سومالی ۴٫۶میلیارد دلار بدهی خارجی دارد که ۱٫۱ میلیارد دلار آن متعلق به کشورهای عربی است و چنین شرایطی مانع جذب سرمایه های خارجی و دریافت کمک های مالی می شود .
این مقام سومالیایی در ادامه تصریح کرد برای مقابله با چالش های امنیتی ، اقتصادی و اجتماعی، نهادهای امنیتی باید تقویت شود تا بتواند با تروریسم مبارزه کند و برای مبارازه با بیکاری نیز باید اشتغالزایی شود و بخش بهداشت و آموزش نیز توسعه یابد.
نشست اقتصادی اتحادیه عرب قرار است روزهای شنبه و یکشنبه در بیروت برگزار شود.
خاورم **۲۰۴۱**

انتهای پیام /*


سیاسی


سومالی


اتحادیه عرب


بخشش بدهی

نظرات بسته شده است.