از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78838

950 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی رسول مقابلی روز پنجشنبه در جلسه تبیین شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد افزود: اصلاح فرآیندهای انجام خدمات اداری به صورت الکترونیکی، صیانت از حقوق شهروندان، ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری از اولویت های این کمیته است.وی ادامه داد: ۱۰ […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی رسول مقابلی روز پنجشنبه در جلسه تبیین شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد افزود: اصلاح فرآیندهای انجام خدمات اداری به صورت الکترونیکی، صیانت از حقوق شهروندان، ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری از اولویت های این کمیته است.
وی ادامه داد: ۱۰ برنامه جامع اصلاح نظام اداری کشور از سوی رییس جمهوری با هدف ایجاد دولت کارا، چابک و اثربخش طراحی و ابلاغ شده است که تمامی توان خود را در استان برای اجرای این برنامه به کار گرفته ایم.
وی بیان کرد: تقویت و حمایت از توسعه نهادهای مدنی و رسانه ها به منظور مشارکت موثر در پیشگیری و مبارزه با فساد از اقدامات اساسی و تکلیفی تمامی دستگاه های اجرایی است.
رییس کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: فرآیند مدیریت عملکرد در استانداری باید به عنوان چرخه کامل برنامه ریزی عملیاتی، راهبری و اجرای عملیات، ارزیابی عملکرد، تحلیل و بازخورد عملکرد در تمامی ماموریت ها پیاده سازی و اجرا شود.
به گزارش خطرنگار، در این جلسه مقرر شد ضمن آسیب شناسی ارزیابی عملکرد سال گذشته با تعامل و ارتباط سازنده با سازمان اداری و استخدامی کشور اهتمام جدی در اقدامات تکلیفی توسط دفاتر و واحدهای تابعه استانداری صورت گیرد.
۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


نظام اداری


خدمات الکترونیکی


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.