از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78827

93 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در این مسابقات دو روزه حدود ۲۲۰ بدمینتون باز در شش رده سنی یک و دو نفره در اکادمی تنیس مازندران در ساری و سالن ورزشی طاها با هم رقابت کردند.در پایان این مسابقات و در بخش انفرادی در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال امید کرمی از اصفهان با برتری […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در این مسابقات دو روزه حدود ۲۲۰ بدمینتون باز در شش رده سنی یک و دو نفره در اکادمی تنیس مازندران در ساری و سالن ورزشی طاها با هم رقابت کردند.
در پایان این مسابقات و در بخش انفرادی در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال امید کرمی از اصفهان با برتری برابر حامد شبانیان از قم قهرمان شد و عنوان سومی مشترک نیز به غلامرضا زورمند از خوزستان و ابراهیم اطلاعی از آذربایجان شرقی رسید.
در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال آرش قاسمی از تهران به مقام نخست دست یافت، جمال کرمی از کردستان دوم شد و همایون فقیه از کردستان و محمد مهدی دولابی از گلستان به طور مشترک سوم شدند.
دررده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال رضا روشن امید از البرز با پیروزی در دیدار پایانی برابر محمود نامداری از لرستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و امیرحسین پهلوان از سمنان و حسن صالحی از خوزستان به مقام سومی مشترک دست یافتند.
در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال منصور شکوری از زنجان با پیروزی برابر همشهری خود حمید نسیمی بر سکوی قهرمانی ایستاد و سعید فربود از آذربایجان شرقی و اسفندیار سوار از لرستان به طور مشترک سوم شدند.
در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال سهراب حسین نژاد از گلستان قهرمان کشور شد، کمال گیوه ای از زنجان به مقام دوم رسید و اکبر شکوهیان از اصفهان و مهدی فتحی از مازندران سومی مشترک را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی ۶۰ سال بخش انفرادی این مسابقات حسین هاشمیان از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، رضا باصری از فارس دوم شد و فریدون خدائیان از سمنان و فرهنگ ساعی از تهران در رده های دوم و سوم مشترک قرار گرفتند.
همچنین در بخش دو نفر این مسابقات در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، تیم دونفره امید کرمی و حامد شبانیان به صورت آزاد ، دررده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال تیم دو نفره حامد داورانی راد و پیمان مازندرانی از کرمان، در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال حسن صالحی و فردین پاکنهاد به صورت آزاد، در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال تیم دونفره حمید نسیمی و منصور شکوری از زنجان در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال دونفره کمال گیوه ای و صفی زنجانی از زنجان و در رده سنی ۶۰ به بالا تیم دو نفره فریدون خدائیان و حسین هاشمیان به صورت آزاد به مقام های قهرمانی هر رده سنی دست یافتند.
پیشتر نیز در روزهای سه شنبه وچهارشنبه مسابقات بدمینتون بانوان پیشکسوت کشور در ساری برگزار شده بود.
۷۳۲۷/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


ورزش


بدمینتون


مسابقات مردان پیشکسوت


مازندران

نظرات بسته شده است.