از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78824

758 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر تاکید کرد: در رژیم گذشته، ایران در سیاست های جهانی جایگاهی نداشت.وی افزود: این درحالی است که امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جمهوری اسلامی در سیاست […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر تاکید کرد: در رژیم گذشته، ایران در سیاست های جهانی جایگاهی نداشت.
وی افزود: این درحالی است که امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جمهوری اسلامی در سیاست های جهانی نقش آفرینی می کند.
فاطمی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته تاکنون همواره به دنبال شکست و نابودی این انقلاب بوده اند.
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این دوران شکست نخورده بلکه در زمینه های مختلف صنعتی، پزشکی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تسلیحاتی در بخش های داخلی و خارجی به موفقیت ها و پیروزی های چشمگیری دست یافته است.
امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: البته در این مدت و به ویژه در یک سال گذشته مشکلاتی هم وجود داشته است.
وی گفت: دشمن هم اینک به فکر نفوذ در ایران است تا بتواند به انقلاب ضربه بزند و در همین رابطه باید بیشتر مراقب نفوذ دشمن بود.
فاطمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز در خصوص این مهم همواره گوشزد و تاکیدات لازم را ارائه فرموده اند.
وی افزود: نباید اجازه دهیم تفکر آلوده، مسموم و غیراسلامی وارد صفوف مرتبط با جمهوری اسلامی شود.
امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: البته کارگزاران جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته با مسئولان رژیم سابق قابل مقایسه نیستند.
وی یادآور شد: وضعیت نامطلوب آموزش و پرورش در دوران ستمشاهی و برگزاری کلاس ها، اردوها و تئاتر به صورت مختلط همواره باعث مشکلاتی در این مجموعه و ایجاد نارضایتی بین خانواده ها شده بودند.
فاطمی اظهار داشت: اعمال سیاست های همراه با بهائیت، برنامه ریزی برای دوری ملت از قرآن و فاصله از مهدویت و اسلام جزو برنامه های رژیم سابق بود.
وی گفت: امروز نیز ضرورت دارد تا اولیا در حکومت اسلامی بسیار مراقب باشند.
امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد: هنوز بوی عطر خون شهیدان در کوی و برزن می پیچد، ملت بیدار و مردم حواسشان جمع است.
وی همچنین با اشاره به ایام فاطمیه افزود: همزمان با برگزاری مراسم ویژه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید به این ایام نیز توجه شود.
فاطمی تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته توجه به دین اسلام و ائمه اطهار (ع) باعث دستیابی به موفقیت های روز افزون و شکست دشمنان کشور شده است.
به گزارش خطرنگار، در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته طرح ملی غربالگری فشار خون و تعیین تناسب وزن ایرانیان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


قدرت ایران


تاثیرگذار


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.