از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78781

156 بازدید

ابراهیم جوانمردی جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: دور پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز برگزار شد.رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: ۵۰ شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشتند که دور ششم و پایانی این رقابت ها با قهرمانی تیم خوزستان به […]

ابراهیم جوانمردی جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: دور پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز برگزار شد.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: ۵۰ شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشتند که دور ششم و پایانی این رقابت ها با قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید و تیم های کرمان و یزد عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.
وی افزود: در کلاس آزاد و در بخش آقایان، مجید فتحی از خوزستان به عنوان قهرمانی رسید و حسن منتظر و شهزاد عزیزی هر ۲ از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در کلاس ۱۵۰۰ این رقابت ها مجتبی پورحسنی از یزد اول شد، علی یزدانی از استان مرکزی و مهرزاد ریخته گر از خوزستان دوم و سوم شدند.
جوانمردی با اشاره به این که در کلاس ۲۰۰۰، عبدالعزیز راشدی از خوزستان، میثم زمانی از یزد و بهنام دانش پور از خوزستان اول تا سوم شدند، افزود: در کلاس ۱۵۰۰ بخش بانوان، لیلا پیکان پور از اصفهان، سرور دستگاهی از خوزستان و محبوبه واحدیان از کرمان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. در کلاس ۲۰۰۰ این رقابت ها سیما یزدان پناه از کرمان، یلدا مرادی از گیلان و فاطمه احمدی از کرمان اول تا سوم شدند.
به گزارش خطرنگار، سال گذشته نیز تیم خوزستان به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافته بود.
۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


ورزش


اتومبیلرانی


مسابقات اسلالوم


جوانمردی

نظرات بسته شده است.