از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78701

82 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی عصر جمعه در جمع فعالان شبکه های اجتماعی استان سمنان در سالن جلسات اداره تبلیغات این شهرستان، افزود: اکنون قدرت و اثرگذاری فضای مجازی با دیگر رسانه های مکتوب قابل قیاس نیست و باید از این ظرفیت در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی استفاده کرد.وی ادامه داد: حضور […]

به گزارش خطرنگار، حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی عصر جمعه در جمع فعالان شبکه های اجتماعی استان سمنان در سالن جلسات اداره تبلیغات این شهرستان، افزود: اکنون قدرت و اثرگذاری فضای مجازی با دیگر رسانه های مکتوب قابل قیاس نیست و باید از این ظرفیت در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی استفاده کرد.
وی ادامه داد: حضور هدفمند در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مفید است و باید با آموزش از این فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب بهره برد.
وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی برای درهم شکستن ابهت خوی استکباری، معرفی دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مطالبه گری و مقابله با شبیخون فرهنگی است.
به گفته معاون پارلمانی آستان قدس رضوی، شبکه های اجتماعی نقش مهم و غیرقابل انکاری در روشنگری، تبیین افکار عمومی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف مانند آزادی، امنیت، بهداشت، استقلال و بصیرت افزایی دارد.
وی اظهار داشت: ۳۴۷ ماهواره در جهان برای مخابره اخبار فعال است که از این تعداد ۲۱۴ ماهواره منطقه آسیا و ۳۱ ماهواره به صورت شبانه روزی ایران را مورد بمباران تبلیغاتی قرار می دهد.
ملک محمدی تصریح کرد: در جهان ۲۰ هزار و ۳۷۴ شبکه تلویزیونی فعال وجود دارد که از این تعداد هفت هزار شبکه در ایران با زبان های زنده دنیا و گویش های گوناگون قابل دریافت است.
به گفته وی، دسیسه های دشمن با تبلیغات در این شبکه های معاند با فرهنگ سازی و عملکرد هوشمندانه در شبکه های اجتماعی خنثی می شود.
وی خاطرنشان کرد: امکان دریافت ۴۰۷ شبکه مذهبی در ایران که به صورت شبانه روزی در حال تبلیغات فرقه های دینی و مذهبی متفاوت هستند خود گواه توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ملک محمدی با بیان این که ۳۹۹ شبکه تلویزیونی با از بین بردن قبح زشتی ها، غیرت جوانان را مورد هدف قرار داده اند، افزود: آگاهی بخشی و تبیین افکار عمومی راهکار ناکام کردن دشمن در رسیدن به اهداف شومش است.
معاون پارلمانی آستان قدس رضوی استان سمنان یادآور شد: دشمن برای تاثیر و نفوذ در افکار نوجوانان و جوانان این سرزمین برنامه ریزی کرده است، ۵۱۵ شبکه برای کودکان و نوجوانان برنامه پخش می کند و راهکارمقابله با این توطئه ها، بصیرت افزایی است.
به گزارش خطرنگار، ملک محمدی در این نشست به بحث و تبادل نظر با فعالان شبکه های اجتماعی برای تببین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و تقویت تعامل شبکه های اجتماعی با تولیت آستان قدس رضوی پرداخت.
۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام /*


سیاسی


چهل سالگی انقلاب


فضای مجازی


سمنان

نظرات بسته شده است.