از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78698

157 بازدید

به گزارش رویترز، فالح روز جمعه گفت که کشورش در حال برنامه ریزی برای ساخت یک پالایشگاه نفت و کارخانه پتروشیمی در آفریقای جنوبی است.وی پس از دیدار با ‘جف رادیبی’ وزیر انرژی آفریقای جنوبی افزود: نفت عربستان، مواد خام اولیه پالایشگاهی خواهد بود که قرار است در آفریقای جنوبی احداث شود.فالح با بیان اینکه […]

به گزارش رویترز، فالح روز جمعه گفت که کشورش در حال برنامه ریزی برای ساخت یک پالایشگاه نفت و کارخانه پتروشیمی در آفریقای جنوبی است.
وی پس از دیدار با ‘جف رادیبی’ وزیر انرژی آفریقای جنوبی افزود: نفت عربستان، مواد خام اولیه پالایشگاهی خواهد بود که قرار است در آفریقای جنوبی احداث شود.
فالح با بیان اینکه این پالایشگاه با مدیریت شرکت نفتی آرامکو عربستان ساخته می شود، تصریح کرد: سعودی برای به کارگیری تاسیسات ذخیره نفت در آفریقای جنوبی نیز اهمیت قائل هستند.
وی تاکید کرد: عربستان درباره سرمایه گذاری در شرکت صنایع دفاعی ‘دنیل’ آفریقای جنوبی نیز مذاکراتی با مسئولان این کشور انجام داده است.
از سوی دیگر وزیر انرژی آفریقای جنوبی گفت که مکان احداث پالایشگاه و مجتمع پتروشیمی طی چند هفته آتی مشخص می شود.
سیریل راماپوسا رئیس جمهوری آفریقای جنوبی قصد دارد برای احیای اقتصادی این کشور با توجه به انتخابات پارلمانی که در سال جاری در راه است، سرمایه گذاری خارجی بیشتری به کشورش جذب کند.
فالح پیشتر با بیان اینکه ریاض می خواهد میلیاردها دلار در اقتصاد روسیه سرمایه گذاری کند، گفته بود: ریاض در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های کلان در صنعت پتروشیمی این کشور است.
سرمایه گذاری های سعودی و اماراتی در آفریقای جنوبی اخیرا به شکل غیر منتظره ای افزایش یافته است.
شبک**خاورم**۹۳۲۹**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


عربستان


پالایشگاه نفت


جنوب آفریقا

نظرات بسته شده است.