از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78596

558 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در ادامه سفر یکروزه خود به جنوب کرمان به خبرنگاران گفت: این مسئولیت، آخرین قطعه زندگی کاری بنده است و معتقدم هر چقدر برای مردم مناطق محروم کار شود، کم است. وی بیان کرد: این سفر باعث شد مسائلی را که در برنامه ها ندیده بودیم ببینیم و […]

به گزارش خطرنگار، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در ادامه سفر یکروزه خود به جنوب کرمان به خبرنگاران گفت: این مسئولیت، آخرین قطعه زندگی کاری بنده است و معتقدم هر چقدر برای مردم مناطق محروم کار شود، کم است.
وی بیان کرد: این سفر باعث شد مسائلی را که در برنامه ها ندیده بودیم ببینیم و اکنون از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدیم که مهمترین آنها، طرح پرداخت یارانه در شهرستان رودبار جنوب است.
معاون رئیس جمهوری گفت: ما شرمنده مردم هستیم و معاون اول رئیس جمهوری نیز خیلی سفارش مردم جنوب استان کرمان را کردند و گفتند با جان و دل، مشکلات این مردم بررسی و مرتفع شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: مسئولی که در بین مردم نباشد، عذرش خواسته است و البته بیشتر مسئولان کشور، مردمی هستند.
نوبخت گفت: مردم جنوب کرمان، شایسته هر نوع کمک و حمایتی هستند و حوزه جنوب شرق کشور به توجه بیشتری نیاز دارد چرا که در هیچ جای کشور، چنین مشکلاتی وجود ندارد.
معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: تلاش می کنیم در این سفر با اختصاص بودجه ای ویژه، عمده مشکلات مردم جنوب استان کرمان مرتفع شود.
وی عنوان کرد: در این منطقه باید به امور رفاه اجتماعی، همچون افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بیشتر توجه شود.
نوبخت گفت: تا آخرین لحظه ای که در این سمت حضور دارم، لحظه ای در خصوص کمک و حمایت مردم مناطق محروم کوتاهی نمی کنم.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز (پنجشنبه) در سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید و طرح آبرسانی به این شهر را افتتاح کرد.
جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹/۱۶۳۰

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


نوبخت


جنوب کرمان

نظرات بسته شده است.