از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78465

414 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این بازدید که صبح روز پنجشنبه انجام شد، «لوک سلز» رئیس دانشگاه «لوون» از وزیر علوم و هیات همراه استقبال کرد. مقام های دانشگاه «لوون» در ابتدای این بازدید که در زمان انتشار این خبر همچنان ادامه دارد، گزارشی از جایگاه علمی و ساختار آن ارایه کردند.دانشگاه «لوون»یکی از دانشگاه‌های پیشرو […]

به گزارش خطرنگار، در این بازدید که صبح روز پنجشنبه انجام شد، «لوک سلز» رئیس دانشگاه «لوون» از وزیر علوم و هیات همراه استقبال کرد.
مقام های دانشگاه «لوون» در ابتدای این بازدید که در زمان انتشار این خبر همچنان ادامه دارد، گزارشی از جایگاه علمی و ساختار آن ارایه کردند.
دانشگاه «لوون»یکی از دانشگاه‌های پیشرو در سطح دنیا و اروپا است و اتحادیه اروپا آن را در رتبه‌بندی خود در جایگاه ششم قرار داده است.
این دانشگاه درحدود ۹هزار و ۸۰۰ دانشجوی بین‌المللی داردکه ۱۸۱ تن از آن‌ها ایرانی هستند.این دانشگاه همچنین درزمینهٔ تجاری‌سازی فناوری، جایگاه برجسته‌ای دارد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر سه‌شنبه در رأس هیاتی سیاسی و دانشگاهی برای شرکت در سومین نشست کارگروه همکاری‌های علمی و فناوری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا وارد بروکسل پایتخت بلژیک شد.
در این سفر، قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیسان دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی اصفهان و خوارزمی و نمایندگان وزارت بهداشت و معاونت علمی فناوری رئیس‌جمهوری و رایزنی علمی ایران در اروپا، وی را همراهی می‌کنند.
اروپام ** هـ ن **۱۵۹۰

انتهای پیام /*


سیاسی


ایران


منصور غلامی


دانشگاه لوون

نظرات بسته شده است.