از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78429

63 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، مسعود برومند در حاشیه صد و هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف قرار بر این شد آیین نامه مناطق ویژه بازنگری شود و به همین منظور، ایجاد منطقه ویژه در استان سمنان متنفی شد […]

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، مسعود برومند در حاشیه صد و هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف قرار بر این شد آیین نامه مناطق ویژه بازنگری شود و به همین منظور، ایجاد منطقه ویژه در استان سمنان متنفی شد و در حال حاضر کشور تنها پنج منطقه ویژه دارد.
وی در ادامه با اشاره به شاخص‌ های علم و فناوری برای مناطق ویژه علم و فناوری، گفت: این شاخص در کمیسیون عتف بررسی شد و اعضا تصمیم گرفتند دوباره طرح و شاخص‌ های علم و فناوری مناطق ویژه بازنگری و مستنداتی برای این امر فراهم شود.
برومند تصمیم گیری در خصوص اعضای حقیقی دو کمیسیون این شورا را دیگر موضوع این جلسه عنوان کرد و افزود: اعضای حقیقی کمیسیون «مدیریت، اقتصاد و حقوق» و کمیسیون «علوم انسانی، اسلامی و فرهنگی» با رای اعضای کمیسیون، معرفی شدند.
به گفته برومند، در این جلسه مقرر شد اسناد تهیه شده ارسال و جلسه فوق العاده ای برای آن برگزار شود. متدولوژی و توزیع بودجه های پژوهشی از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه کمیسیون دائمی عتف بود.
دبیرکل کمیسیون عتف در این باره توضیح داد: واگذاری بودجه ها به کدام بخش ها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت؛ چرا که بودجه پژوهشی باید به سمت فناوری های آینده نگرانه حرکت کند.
**۹۴۹۲**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


شاخص های علم و فناوری


کمیسیون عتف


مسعود برومند

نظرات بسته شده است.