از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78413

380 بازدید

به گزارش خطرنگار، احمد عبدالله زاده روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قصه گویی خلاق ویژه دانش آموزان ابتدایی شهرستان دیر افزود: پدران و مادران بیشتر در کنار فرزندان باشند و برای آنان قصه و داستان بگویند تا ذهن و عاطفه آنان پیشرفت کند.رئیس اداره آموزش و پرورش دیر ضمن تشکر از دست اندرکاران […]

به گزارش خطرنگار، احمد عبدالله زاده روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قصه گویی خلاق ویژه دانش آموزان ابتدایی شهرستان دیر افزود: پدران و مادران بیشتر در کنار فرزندان باشند و برای آنان قصه و داستان بگویند تا ذهن و عاطفه آنان پیشرفت کند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دیر ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه، مهارت های ارتباطی بین دانش آموزان را مهم خواند و گفت: از معلمان می خواهیم که این مهارت ها را بین دانش آموزان تقویت کنند.
مریم رنجبر کارشناس فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش مستمر، مهارت های عاطفی و حرکت های فرهنگی برای فرزندان با درک بالا برای پرورش استعدادها لازم است.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دیر گفت: جشنواره قصه گویی با تعداد ۶۸ دانش آموز ابتدایی برگزار شد که ۱۴ نفر برتر و برگزیده شدند.
اسماعیل مختارزاده اضافه کرد: برگزاری جشنواره قصه گویی خلاق باعث رشد، شکوفایی، توسعه همه جانبه و فعالیت دانش آموزان می شود.
بندردیر در فاصله ۲۰۰کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
۶۰۴۳/۷۲۰۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


قصه گویی


دانش آموز


دیر

نظرات بسته شده است.