از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78369

69 بازدید

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا؛ «امید ابراهیمی» پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق، تصریح کرد: مهمتر از کاپیتانی، موفقیت تیم ملی در تمامی دیدارهاست.وی در مورد سرنگون شدن در محوطه جریمه عراق که با واکنشی از سوی داور ازبکستانی همراه نشد، گفت: من به طور واضح با خطای مدافع […]

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا؛ «امید ابراهیمی» پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق، تصریح کرد: مهمتر از کاپیتانی، موفقیت تیم ملی در تمامی دیدارهاست.
وی در مورد سرنگون شدن در محوطه جریمه عراق که با واکنشی از سوی داور ازبکستانی همراه نشد، گفت: من به طور واضح با خطای مدافع حریف متوقف شدم که متاسفانه داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
ابراهیمی در مورد تغییر پست در این دیدار، توضیح داد: با توجه به خواسته کی روش در دیدار امروز به عنوان هافبک راست به میدان رفتم و سعی کردم تا وظایفم را به خوبی انجام دهم.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: هدف ما این بود که به عنوان صدرنشین صعود کنیم و خدا را شکر به این مهم رسیدیم. مهم نیست در مرحله بعدی با چه تیمی بازی کنیم، چراکه باید به فکر موفقیت خودمان باشیم.
وی افزود: عراقی ها درپی ایجاد تنش بودند تا به خواسته خود برسند و مداوم به داور اعتراض می کردند.
تیم ملی فوتبال ایران با تساوی بدون گل برابر عراق با هفت امتیاز و به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ راه یافت.
ورزشی**۳۷۸۳**۹۰۲۹**۹۱۱۸

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


جام ملت های آسیا

نظرات بسته شده است.