از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78366

405 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، این پروتکل که در زمینه تقویت همکاری در حوزه های مختلف نظامی و نظامی – فنی است ، در جریان سفر سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به باکو و دیدار با ذاکر حسن اف امضا شد.رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، در پایان این […]

به گزارش خطرنگار، ، این پروتکل که در زمینه تقویت همکاری در حوزه های مختلف نظامی و نظامی – فنی است ، در جریان سفر سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به باکو و دیدار با ذاکر حسن اف امضا شد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، در پایان این دیدار، در گفت و گو با خبرنگاران به تشریح مذاکرات انجام گرفته ،پرداختند.
سردار باقری درباره نتایج دیدار امروز خود گفت: پس از دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان ، ملاقات گرم و صمیمی با وزیر دفاع این کشور داشتیم که طی آن راهکارهای توسعه همکاری های آتی بررسی شد.
وی افزود: در این دیدار حمایت جمهوری اسلامی ایران را از تمامیت ارضی کشور آذربایجان اعلام و بر ضرورت توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف لجستیکی، آموزشی و انتقال تجارب عملیاتی تاکید کردیم.
سردار باقری با بیان اینکه توافقات ارزشمندی در این دیدار انجام گرفت ، اظهار امیدواری کرد که این سفر گام بلندی برای توسعه روابط دفاعی و نظامی بین دو کشور باشد.
وی افزود: افق های بسیار روشنی برای آینده روابط دفاعی و امنیتی دو کشور نمایان است .
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در گفت و گو با خبرنگاران ، ضمن ابراز قدردانی از سفر سردار باقری ، گفت: در این دیدار مسائل مهمی بررسی شد و ما امیدهای زیادی به این سفر داریم .
حسن اف با اشاره به توسعه همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در همه حوزه ها ، اظهار داشت: اطمینان دارم پس از این سفر همکاری های نظامی دو کشور به بالاترین سطح برسد.
وی، همچنین از مواضع ایران در رابطه با حمایت از تمامیت ارضی آذربایجان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان افزود: این دیدار فرصتی برای بررسی فعالیت کمیسیون مشترک نظامی ایران و آذربایجان بود.
سردار باقری که برای یک سفر دو روزه امروز صبح وارد باکو شده است ، با رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان و نخست وزیر این کشور نیز دیدار خواهد کرد.
خاورم ** ۳۳۷** ۱۵۷۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


دیدار سردار باقری


وزیر دفاع جمهوری آذربایجان

نظرات بسته شده است.