از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78330

146 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از دانشگاه شهید بهشتی، مرکز تحقیقات سیاست علمی با هدف تعامل بیش‌تر نظام دانشگاهی و فضای اجتماعی، یک نشست تخصصی برگزار می کند.این نشست روز سه شنبه، ۲ بهمن ماه سال ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود. **صد و شصت و […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از دانشگاه شهید بهشتی، مرکز تحقیقات سیاست علمی با هدف تعامل بیش‌تر نظام دانشگاهی و فضای اجتماعی، یک نشست تخصصی برگزار می کند.
این نشست روز سه شنبه، ۲ بهمن ماه سال ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.

**صد و شصت و هفتمین جلسۀ شورای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد
یکصد و شصت و هفتمین جلسۀ شورای دانشگاه شهید بهشتی روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۷ به ریاست سید حسن صدوق، رئیس دانشگاه و با حضور اعضای شورا در تالار شهید دکتر شهریاری حوزۀ ریاست دانشگاه برگزار شد.
گزارش معاون آموزشی درخصوص تأسیس گروه مهندسی صنایع در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور، گزارش بررسی عملکرد و برنامه های عملیاتی دانشکدۀ علوم و فناوری زیستی و گزارش بررسی عملکرد و برنامه های عملیاتی دانشکدۀ اقتصاد و علوم سیاسی برخی از محورهای مطرح شده در این شورا بود.

**اطلاعیه سازمان سنجش در باره پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی منتشر شد
براساس گزارش دانشگاه پیام نور، علاقه مندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور، (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند) می توانند به منظور اطلاع از رشته‌ های تحصیلی این دانشگاه به لینک اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

**برگزاری کارگاه دانش افزایی اساتید در دانشگاه پیام نور
اولین کارگاه دانش افزایی اساتید با موضوع اخلاق علمی، حرفه ای و مهارت های سبک زندگی در مرکز بین اللملی دانشگاه پیام نور قشم برگزار شد.

**برگزاری دوره های آموزشی مدیریت در پارک علم و فناوری مدرس
شرکت سرآمدان اندیشه آوینا، دوره های آموزشی مدیریت برای شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می کند.
این شرکت آمادگی دارد در مرحله اول در روزهای شنبه هر هفته سه کارگاه آموزشی در محل پارک علم وفناوری مدرس برگزار کند.
این سه کارگاه شامل کارگاه طرح کسب و کار، مدیریت استراتژیک (مقدماتی) و معماری فرایندی (مقدماتی) هر یک به مدت چهار ساعت است که تاریخ برگزاری این کارگاه ها اعلام می شود.

**برگزاری نشست کارگروه جذب نخبگان تخصصی در دانشگاه تربیت مدرس
در این نشست کاربرگ اطلاعات اولیه برای جذب نخبگان تخصصی در دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد خلاصه یک صفحه ای از زندگینامه شغلی – علمی (CV) افراد ضمیمه کاربرگ شود و پیشنهادهای افراد از طریق مسئول کارگروه دانشکده ارائه شود.

**اسامی تکمیلی مشمولان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ اعلام شد
بنیاد ملی نخبگان استان تهران اسامی تکمیلی مشمولان جوایز تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ (مرحله پنجم) را اعلام کرد. مشمولین جوایز برای آگهی از نحوه اعطای جوایز به راهنمای جوایز تحصیلی در وبگاه بنیاد ملی نخبگان و سامانه سینا مراجعه کنند.​​

**کیفیت خدمات آموزشی و رضایت مندی دانشجویان پیام نور ارتقا می یابد
سعید مظلومیان، معاون دانشگاه پیام نور استان فارس بر افزایش کیفیت خدمات، رضایت مندی دانشجو و افزایش درآمدهای غیرشهریه ای تاکید کرد.
**۹۴۸۹**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


اخبار کوتاه


نشست تخصصی


تعامل دانشگاه و فضای اجتماعی

نظرات بسته شده است.