از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78316

111 بازدید

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار اعزامی خطرنگار، تیم ملی ایران پس از کسب تساوی بدون گل مقابل عراق در سومین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا، موفق شد با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عراق به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کند.«سامان قدوس» بازیکن ایرانی باشگاه […]

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار اعزامی خطرنگار، تیم ملی ایران پس از کسب تساوی بدون گل مقابل عراق در سومین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا، موفق شد با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عراق به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کند.
«سامان قدوس» بازیکن ایرانی باشگاه آمیان فرانسه در پایان این مسابقه، اظهار داشت: سوت های زیاد داور بازی را از جریان انداخت، اما ما تمام تلاش خود را برای ارائه بازی قابل قبول به کار بستیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه جو ورزشگاه بسیار مثبت بود و این مساله به زیبا شدن مسابقه کمک کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران ایرانی بسیار زیادی در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوارم توانسته باشیم با ارائه یک بازی هجومی، آنها را خوشحال کنیم.
وی با اشاره به محبوبیت خود میان هواداران ایرانی اظهار داشت: تصور نمی کردم با این سرعت میان هواداران محبوب شویم و مطمئن باشید تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی های خود را برای مردم ایران انجام دهم.
قدوس در خصوص شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا تصریح کرد: هنوز برای فکر کردن به این مسابقه و برگزاری جشن قهرمانی زود است.
بازیکن تیم فوتبال آمیان فرانسه در خصوص غیبت خود در دیدار مقابل پاری سن ژرمن اظهار داشت: مهم نیست و در حال حاضر خوشحالم که برای ایران به میدان می روم و امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.
ورزشی **۹۰۲۹**۳۹۹۱**۹۱۱۸**

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


جام ملت های آسیا

نظرات بسته شده است.