از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 78085

342 بازدید

به گزارش خطرنگار، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین، فرمانداران و مدیران کل استانداری البرز افزود: باید خدمتگزار تمام اقشار، احزاب، اقوام و گرایش ها بود.وی ادامه داد: فرمانداران نیزباید با هم افزایی مدیران کل استان نسبت به انجام وظایف و تکالیف خود اهتمام داشته باشند.شهبازی گفت: مدیران کل و فرمانداران باید در […]

به گزارش خطرنگار، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین، فرمانداران و مدیران کل استانداری البرز افزود: باید خدمتگزار تمام اقشار، احزاب، اقوام و گرایش ها بود.
وی ادامه داد: فرمانداران نیزباید با هم افزایی مدیران کل استان نسبت به انجام وظایف و تکالیف خود اهتمام داشته باشند.
شهبازی گفت: مدیران کل و فرمانداران باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند تا در هر شرایطی با حضور و اشراف کافی به موقع وارد عمل شوند.
وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت چهار دهه از عمر پیروزی انقلاب اسلامی آستانه صبر مسئولان بالا رفته و با سعه صدر پذیرای نقدهای منصفانه و پاسخگویی برای ابهام زدایی و تنویر افکار عمومی هستند.
استاندارالبرز تاکید کرد: بازبینی و توزیع تخصصی نیروهای استان موجب افزایش بازدهی ادارات و دستگاه ها می شود.
شهبازی افزود: فرمانداران و مدیران در شهرستان ها موظف به همگامی با سیاست های دولت برای تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی هستند.
استاندار البرز اضافه کرد: برای ساماندهی نیروی انسانی استانداری در مرحله نخست در تلاش هستیم که از ظرفیت های استان بهره بگیریم و در مراحل بعدی از نیروهای وزارت کشور استفاده خواهد شد.
وی، جذب سرمایه گذار، نشاط اجتماعی و آرامش مردم را از جمله ملاک های ارزیابی فرمانداران عنوان کرد.
خسرو ارتقایی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارالبرز دراین نشست از فرمانداران خواست با مدیران شهرستانی در خصوص افتتاح پروژه های دهه فجر امسال هماهنگی لازم را به عمل آورند.
همچنین دراین نشست فرمانداران، معاونین استاندار و مدیران کل استانداری با تشریح اهداف و برنامه های خود به بیان چالش ها و مشکلات حوزه خود برای اتخاذ تدابیر لازم، پرداختند.
۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


سیاسی


انتصاب


سیاست های دولت


استاندار البرز

نظرات بسته شده است.