از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77909

137 بازدید

به گزارش خطرنگار، ظریف به اتفاق هیات همراه پس از ورود به فرودگاه نجف و استقبال سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف و مقامات استانی از آنها، راهی کربلای معلا شد تا صبح چهارشنبه در همایش اقتصادی ایران و عراق در این شهر شرکت و سخنرانی کند.وی روز پنجشنبه و در آخرین مرحله از سفرش […]

به گزارش خطرنگار، ظریف به اتفاق هیات همراه پس از ورود به فرودگاه نجف و استقبال سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف و مقامات استانی از آنها، راهی کربلای معلا شد تا صبح چهارشنبه در همایش اقتصادی ایران و عراق در این شهر شرکت و سخنرانی کند.
وی روز پنجشنبه و در آخرین مرحله از سفرش به عراق بار دیگر به نجف خواهد رفت.
وزیر امور خارجه کشورمان، عصر سه شنبه و در سومین مرحله از بازدیدها و مذاکرات خود با مقامات عالی عراقی و اقلیم کردستان، از اربیل عازم سلیمانیه شده بود و در این شهر پس از حضور و سخنرانی در همایش اقتصادی مشترک جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق، با ‘کوسرت رسول’، دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
ظریف بعدازظهر یکشنبه وارد بغداد شد و طی دو روز اقامت در این شهر با مقامات ارشد و نیز شخصیت های سیاسی از طیف های مختلف این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وی همچنین در همایش بزرگ اقتصادی ایران و عراق با حضور صدها مدیران صدها شرکت و فعالان اقتصادی دو کشور در بغداد، سخنرانی کرد.
خاورم*۲**۳۸۰*

انتهای پیام /*


سیاسی


عراق


سفر ظریف


نجف

نظرات بسته شده است.