از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77565

139 بازدید

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی حسن روستایی و سریال «خانه مادری» به کارگردانی امین امانی و علی امانی سه شنبه ۲۵ دی به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. ** درگیری دو باجناق در آی فیلمنمایش سریال «سه در چهار» در […]

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی حسن روستایی و سریال «خانه مادری» به کارگردانی امین امانی و علی امانی سه شنبه ۲۵ دی به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

** درگیری دو باجناق در آی فیلم
نمایش سریال «سه در چهار» در پی درخواست‌های مکرر مخاطبان این شبکه، از ۲۵ دی آغاز می‌شود. سه در چهار نام مجموعه‌ای تلویزیونی محصول شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
پخش این سریال از۲۰ خرداد ۱۳۸۶ آغاز شد و در ۱۹ مرداد ۱۳۸۶ به پایان رسید. کارگردان این سریال مجید صالحی است که سالها است به عنوان بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در تلویزیون و سینما فعالیت دارد.
داستان این سریال مربوط به دو باجناق و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند.
محمد کاسبی «رحمان موذی»، مهران رجبی «سیروس امرشی»، علی صادقی «بیژن»، شهره لرستانی «حنا»، نادیا دلدارگلچین «طلا’»، اشکان اشتیاق «کیوان»، آناهیتا افشار «مرضیه»، سولماز آقمقانی «لیلا»، شهرام قائدی «مهندس»، مجید یاسر، شمسی فضل‌اللهی، مجید شهریاری، مختار سائقی، محمدرضا حقگو «محبی»، و مجید صالحی «امیر» در این مجموعه بازی می‌کنند. رضا عطاران نیز در نقش مشاور کارگردان و محمدحسین لطیفی نیز به عنوان مشاور پروژه بامجید صالحی همکاری می کرده اند.
سریال «سه در چهار» از سه‌شنبه ۲۵ دی، هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۴ و ۱۲ روز بعد پخش خواهد شد.

**با آی‌فیلم به «خانه مادری» سر بزنید

نمایش سریال تلویزیونی «خانه مادری» محصول مشترک شبکه امید و شبکه کرمان، از فردا از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.
با اتمام نمایش سریال «فردا دیر است»، مجموعه «خانه مادری» به‌کارگردانی امین امانی و علی امانی روی آنتن می‌رود.
این مجموعه ۲۶قسمتی که در نوروز سال ۱۳۹۷ برای اولین بار پخش شد، درباره مادری به نام آذربانوست که بعد از شهادت فرزندش از کرمان به تهران سفر کرده و پس از فوت همسرش مجددا به کرمان و خانه مادری اش بازمی‌گردد و…
زهرا سعیدی، مهدی صباغی، بهراد خرازی، شهروز ابراهیمی، ساناز سماواتی، سارا احمدیان، یدالله شادمانی، حمید غیاث و حمید دلسوزی از جمله بازیگران این مجموعه‌اند.
سریال «خانه مادری» از سه‌شنبه ۲۵ دی هر روز ساعت ۱۶روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۲۴شب و ۸ صبح پخش خواهد شد.
فراهنگ **۹۲۱۰ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


صدا و سیما


سه در چهار


آی فیلم

نظرات بسته شده است.