از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77499

148 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی اصغر مونسان روز دوشنبه در افتتاح یا کلنگ زنی متمرکز طرح های میراث فرهنگی گلستان اظهار کرد: تاکنون ۴۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ۸۸۰ پروژه مرتبط در سطح کشور به بهره برداری رسیده است.وی همچنین در خصوص استان گلستان گفت: در حاشیه سفر رییس جمهوری ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار به […]

به گزارش خطرنگار، علی اصغر مونسان روز دوشنبه در افتتاح یا کلنگ زنی متمرکز طرح های میراث فرهنگی گلستان اظهار کرد: تاکنون ۴۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ۸۸۰ پروژه مرتبط در سطح کشور به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین در خصوص استان گلستان گفت: در حاشیه سفر رییس جمهوری ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار به میراث فرهنگی گلستان اختصاص داده می شود.
به گفته وی، این اعتبار برای اجرای طرح های گردشگری و میراث فرهنگی استان گلستان از جمله احیای دیوار دفاعی گرگان و توسعه زیر ساخت های گردشگری جزیره آشوراده هزینه خواهد شد.
وی افزود: استان گلستان دارای ظرفیت های بکر در حوزه گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی است.
مونسان افزود: ۱۶۰ طرح در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در دست اجرا است که از این شمار ۳۴ طرح در زمینه ساخت هتل با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال با هفت هزار و ۸۵۳ تخت می باشد.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیشتر این طرح ها تا پایان دولت تدبیر و امید بهره بردای شود، گفت : با بهره برداری از ۳۴ هتل در دست ساخت در گلستان پنج هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
به گفته وی، از ۱۷ هتل موجود در استان گلستان ۱۱ واحد در دولت دولت تدبیر و امید اجرایی شده است.
مونسان همچنین اضافه کرد: در سفر رییس جمهوری به گلستان به طور متمرکز ۱۲ پروژه گردشگری و میراث فرهنگی استان با حجم سرمایه‌گذاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
دکتر روحانی رییس جمهوری صبح امروز دوشنبه از طریق فرودگاه کلاله وارد استان گلستان شد و دو روز میهمان مردم این استان است.
نخستین سفر اعضای دولت به استان گلستان در آذر سال ۹۳ انجام شد.
شبس**۶۲۰۴٫۱۶۴۸/۲۷۲۹ **۱۹۱۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


رییس جمهور


سفر استانی


گلستان

نظرات بسته شده است.