از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77443

129 بازدید

مرادعلی سعیدی پور شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خطرنگار، اظهار داشت : این پل ارتباط روستاهای منطقه شیرین بهار بالا، للر و کتک را با مرکز بخش و شهرستان برقرار می کرد.وی افزود: مرمت این پل قبل از بارندگی ها توسط راهداری انجام شده بود اما شدت بارندگی باعث شد این پل تخریب شود.رییس […]

مرادعلی سعیدی پور شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خطرنگار، اظهار داشت : این پل ارتباط روستاهای منطقه شیرین بهار بالا، للر و کتک را با مرکز بخش و شهرستان برقرار می کرد.
وی افزود: مرمت این پل قبل از بارندگی ها توسط راهداری انجام شده بود اما شدت بارندگی باعث شد این پل تخریب شود.
رییس ستاد بحران شهرستان اندیکا ادامه داد : جاده ارتباطی این روستاها تا اطلاع ثانوی بسته است و فردا بعد از فروکش کردن رودخانه تیم های راهداری به محل اعزام می شوند.
بارش سنگین برف و باران شب گذشته نیز باعث شده راه ارتباطی ۲۰ روستای دیگر شهرستان اندیکا در بخش مرکزی و چلو مسدود شود.
محوراندیکا شهرکرد نیز از روز گذشته به دلیل بالاآمدن آب رودخانه شیمبار تا فردا سه شنبه مسدود اعلام شده بود اما با توجه به بارش سنگین برف به احتمال زیاد ممنوعیت تردد در این محور تمدید شود.
دو هفته پیش بر اثر طغیان رودخانه و سیلاب یک آمبولانس فوریتهای پزشکی که برای امداد رسانی به مردم منطقه اندیکا رهسپار این منطقه شده بود، گرفتار سیلاب و واژگون شد که در نتیجه این حادثه یک امدادگر جوان اورژانس غرق شد.
مدارس شهرستان اندیکا نیز امروز دوشنبه به دلیل بارش شدید برف و باران در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده بود.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه، دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
۷۱۵۹/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


ارتباطات


اندیکا


مسدودشدن


راه های روستایی

نظرات بسته شده است.