از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77441

95 بازدید

«بهتاش فریبا» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خطرنگار، با اشاره به پیروزی های تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن و ویتنام در مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: مهم ترین موضوع برای تیم ملی ایران پیروزی و کسب سه امتیاز کامل بود تا صعودش به مرحله بعدی مسابقات حتمی شود […]

«بهتاش فریبا» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خطرنگار، با اشاره به پیروزی های تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن و ویتنام در مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: مهم ترین موضوع برای تیم ملی ایران پیروزی و کسب سه امتیاز کامل بود تا صعودش به مرحله بعدی مسابقات حتمی شود که این مهم تاکنون حاصل شده است.
وی با بیان اینکه براساس پیش بینی ها بازی با ویتنام به مراتب سخت تر از بازی با یمن بود، افزود: تیمی که با آن در دومین بازی مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا روبرو شدیم همان تیمی بود که چند سال پیش موفق شده بود به تیم امید ایران ۴ گل بزند. چند بازیکن آن تیم در تیم کنونی ویتنام حضور داشتند.
مهاجم اسبق تیم ملی خاطر نشان ساخت: ویتنام تیمی درجه ۲ در سطح قاره آسیا محسوب می شود، آنها مقابل ایران در کار با توپ عملکرد خوبی داشتند اما در کار تیمی و بدنی ضعف هایی داشتند که بازیکنان ملی پوش ایران از آن استفاده کرده و توانستند ۲ بار دروازه حریف را باز کنند.
بهتاش فریبا خاطر نشان ساخت: تا این جای مسابقات عملکرد ایران مطلوب بوده است و با ۲ پیروزی و زدن ۷ گل، بدون گل خورده آمار خوبی از تیم کی روش شاهد بوده ایم و امیدواریم این روند تا روز آخر مسابقات ادامه داشته باشد.
مربی پیشین استقلال با اشاره به حساسیت بازی با عراق تصریح کرد: مهم ترین و حساس ترین بازی تیم ملی در مرحله گروهی مقابل عراق است و همان طور که از روز اول مسابقات پیش بینی می شد یکی از این ۲ تیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی مسابقات خواهند شد.
وی با بیان اینکه تیم ملی شانس غلبه بر عراق را دارد، خاطرنشان کرد: بازی با عراق، سخت نیست چون این تیم به تازگی پوست اندازی کرده و کاملا جوان شده است. عراق تیم دونده و جنگنده ای نشان داده و همیشه با این تیم مساله فنی داشتیم.
مهاجم اسبق تیم ملی ادامه داد: ۲ بازیکن عراقی (طارق همام و بشار رسن) که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند، جزو بهترین‌های عراق هستند و در بازی با یمن دیدیم که خط هافبک روی این ۲ بازیکن می‌چرخد. امیدوارم عراق را شکست دهیم و علاوه بر گرفتن انتقام دوره قبلی جام ملت‌های آسیا، بتوانیم به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. وی در پایان گفت: تیم ملی باید نمایش منطقی و به دور از احساس را برابر عراق به نمایش گذاشته تا بتواند با غلبه بر رقیب همیشگی اش با حداکثر امتیاز به مرحله حذفی را پیدا کند.
تیم ملی ایران قرار است در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه به مصاف عراق برود.
ورزشی**م.ت**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


مهاجم اسبق تیم ملی


جام ملت های آسیا


بهتاش فریبا

نظرات بسته شده است.