از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77407

136 بازدید

به گزارش خطرنگار، از خانه‌ ملت، احمد امیرآبادی فراهانی امروز- دوشنبه- با تاکید بر اینکه طرح استانی شدن انتخابات مغایرتی با لایحه جامع انتخابات نخواهد داشت، افزود: کلیات طرح استانی شدن انتخابات در صحن مجلس به تصویب رسید و این طرح برای اصلاح جزئیات با توجه به پیشنهادات کمیته ویژه و نظرات دولت به کمیسیون […]

به گزارش خطرنگار، از خانه‌ ملت، احمد امیرآبادی فراهانی امروز- دوشنبه- با تاکید بر اینکه طرح استانی شدن انتخابات مغایرتی با لایحه جامع انتخابات نخواهد داشت، افزود: کلیات طرح استانی شدن انتخابات در صحن مجلس به تصویب رسید و این طرح برای اصلاح جزئیات با توجه به پیشنهادات کمیته ویژه و نظرات دولت به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
وی تصریح کرد: در طرح استانی شدن انتخابات نظر دولت را لحاظ کردیم و طبق نظرات آنها موضوع را پیش بردیم تا ضمن ارایه لایحه جامع انتخابات با مشکل روبرو نشویم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لایحه دولت هنوز به مجلس نیامده است، این لایحه در صورتی که با قید فوریت به مجلس ارایه شود زودتر در دستور کار قرار می گیرد، لایحه به صورت همه جانبه و کامل به انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها پرداخته است اما بحث انتخاباتی شدن در لایحه نیامده که به محض ارایه در مجلس اصلاح خواهد شد.

**در لایحه جامع انتخابات شفافیت هزینه ها و ارتقای کیفی مورد توجه است
امیرآبادی فراهانی یادآور شد: اگر لایحه جامع به صورت عادی ارایه شود، بعید است که به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی برسد، اما با تصویب طرح استانی شدن، تغییراتی در انتخابات مجلس سال آتی خواهیم داشت.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در لایحه جامع انتخابات شفافیت هزینه‌ها، تبلیغات و ارتقاء کیفی انتخابات مورد توجه جدی قرار گرفته، این اصلاحات قطعا به ارتقاء کیفیت انتخابات کمک خواهد کرد لذا امیدواریم سریعتر به مجلس بیاید.
سیام*۳۰۶۱*۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


انتخابات مجلس


لایحه انتخابات

نظرات بسته شده است.