از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77369

55 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: با گذشت چهل سال از انقلاب، مردم همچنان در صحنه اند و یکی از ویژگی ها و شاخصه های انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است. وی همراه بودن مسئولان با مردم را از دیگر شاخصه های انقلاب برشمرد […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: با گذشت چهل سال از انقلاب، مردم همچنان در صحنه اند و یکی از ویژگی ها و شاخصه های انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است.
وی همراه بودن مسئولان با مردم را از دیگر شاخصه های انقلاب برشمرد و افزود: البته اعتراف می کنیم برخی مسئولان، آن ساده زیستی ها را فراموش کرده و رو به اشرافیت آورده اند اما باید بدانند برای اینکه انقلاب دوام یابد، باید از مردم جدا نشوند.
حجت الاسلام نوری تصریح کرد: اساس قدرت نظام حمایت مردم است و ما تکیه به موشک و اسلحه نداریم که اگر قدرت به موشک و سلاح باشد، کشورهای دیگر خیلی بیشتر از ما دارند اما آنان مردم را ندارند و ما مردم را در صحنه داریم.
امام جمعه موقت بجنورد گفت: مسئولانی که ساده زیستی و مردمی بودن را از یاد برده اند باید برگردند و با مردم همراه شوند.
وی با بیان اینکه استکبارستیزی، ویژگی مهم انقلاب است گفت: بعد از چهل سال شعار ما تغییر نکرده و مردم ما هنوز «مرگ بر آمریکا» می گویند.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: نظام استکبار قابل اعتماد نیست و به تعبیر قرآن، اعتماد به استکبار، سبب پشیمانی است البته مردم و امام ما هیچ وقت به آمریکا اعتماد نداشته اند و از مسئولان می خواهیم پیرو مردم و امام باشند.
وی گفت: گاهی حرف های رهبری یادمان می رود، ایشان فرمودند آمریکا باید از منطقه غرب آسیا برود و می رود و امروز می بینیم نیروهایش را از سوریه عقب می کشد و مطرح کرده است که از افغانستان هم بیرون می رود.
وی تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد که برجام را پاره می کند، رهبری فرمودند اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم و این نشان از بصیرت و شجاعت ایشان است.
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه این انقلاب را مردم ایجاد کردند و در دوره های مختلف آن را اداره کردند گفت: اگر چه ما در عملیات کربلای ۴ شکست خورده و شمار زیادی از نیروهایمان به شهادت رسیدند اما همان مردم کمتر از ۲ هفته دیگر، کربلای ۵ را برنامه ریزی کرده و بیشترین خسارات را به رژیم بعثی عراق وارد کردند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: کشاورزان تریبونی برای بیان مشکلات و نظارت خود ندارند.
وی اظهار داشت: این تولیدکنندگان اختیاری در قیمت گذاری بر محصول تولیدی ندارند و دولت بر کالای آنان قیمت می گذارد و البته زمان پرداخت وجوه را هم دولت تعیین می کند.
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه کشاورز نه در قیمت گذاری دخیل است و در زمان پرداخت وجوه، از او مشورت گرفته نمی شود، گفت: از دولت انتظار می رود وکیل زراعتکار باشد و منافع این تولیدکنندگان را در نظر بگیرد و وجوه گندم را در اسرع وقت پرداخت کند.
۷۱۸۵/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


سیاسی


انقلاب


استکبارستیزی


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.