از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 77341

134 بازدید

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، اظهار داشت: برای اکران نوروزی ابتدا باید تکلیف سرگروه ها برای سال ۹۸ مشخص شود بعد کاندیدای نوروزی نسبت به عقد قرار داد اقدام کنند.وی به آخرین مصوبات امروز شورای صنفی نمایش اشاره کرد و گفت: از چهارشنبه این هفته ۲۶ دی ماه فیلم […]

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، اظهار داشت: برای اکران نوروزی ابتدا باید تکلیف سرگروه ها برای سال ۹۸ مشخص شود بعد کاندیدای نوروزی نسبت به عقد قرار داد اقدام کنند.
وی به آخرین مصوبات امروز شورای صنفی نمایش اشاره کرد و گفت: از چهارشنبه این هفته ۲۶ دی ماه فیلم سینمایی «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی در گروه سینمایی ماندانا اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.
فرجی افزود: همچنین در جلسه امروز قرارداد فیلم «ترانه» به کارگردانی و نویسندگی مهدی صاحبی در گروه سینمایی کوروش بعد از «کلمبوس» ثبت شد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش در ادامه، ثبت قرارداد فیلم «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی را از دیگر مصوبات شواری صنفی نمایش عنوان کرد و گفت: قرارداد این فیلم بعد از «ترانه» در گروه سینمایی کوروش ثبت شد.
فرجی با اشاره به اینکه کف فروش فیلم های در حال اکران همچنان بالا است، خاطرنشان کرد: بنابراین درباره بررسی ادامه اکران فیلم ها، هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


اکران


فیلم جدید

نظرات بسته شده است.