از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75644

87 بازدید

به گزارش خطرنگار، حیدر خوش نیت سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: وحدت نیاز اجتناب ناپذیر امروز و فردای ماست زیرا دشمنان چنگ و دندان نشان داده اند و باید از وحدت به عنوان یک راهبرد اساسی استفاده کنیم.وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: فلسفه شکل گیری […]

به گزارش خطرنگار، حیدر خوش نیت سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: وحدت نیاز اجتناب ناپذیر امروز و فردای ماست زیرا دشمنان چنگ و دندان نشان داده اند و باید از وحدت به عنوان یک راهبرد اساسی استفاده کنیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: فلسفه شکل گیری بسیج ایجاد انسجام اجتماعی بود و بسیج متعلق به مردم و از بطن مردم شکل گرفت.
وی گفت: خدمت به مردم از شاخصه های بسیجی بودن است و به این مهم باید بیش از گذشته توجه شود.
سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان افزود: هیچ استانی به اندازه خراسان رضوی از این قانون بهره مند نشد و هم اکنون مدیریت های بسیار در این استان به سرپرستان محول شده اما با این حال خللی در امور ایجاد نشده است.
وی اظهار داشت: تمام مسئولین دستگاه های اداری با وظیفه شناسی کارها را مدیریت می کنند و مشکلی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.
وی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی کتابخانه مرکزی مشهد گفت: این کتابخانه طی دهه فجر امسال بهره برداری خواهد شد.
عملیات ساخت کتابخانه مرکزی مشهد در سال ۱۳۷۴ آغاز شده است.
۷۵۰۵/ ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


هفته بسیج


خدمت به مردم


کتابخانه مرکزی

نظرات بسته شده است.